Telefilem My Future Husband (Astro Citra 2021)

Telefilem My Future Husband (Astro Citra 2021).Tonton telefilem 'My Future Husband' lakonan Mira Filzah dan Sean Lee yang akan ditayangkan pada hari Sabtu. Telefilem romantik komedi ini pasti akan mencuit hati anda. Tarikh tayangannya adalah pada 20 Mac 2021, jam 9 malam di Astro Citra dan Citra HD.

Dalam cerita ni, Mira Filzah memegang watak sebagai Emily manakala Sean Lee bawa watak Atta. Atta ni pula adalah suami Emily pada 10 tahun akan datang tau. Macam mana lah tu kan. Sinopsis telefilem my future husband ni memang menarik dan anda boleh baca di bawah ya.


Telefilem My Future Husband (Astro Citra 2021)


Telefilem My Future Husband (Astro Citra 2021)

Minggu lepas, kita ditayangkan dengan telefilem Matilah Nak Kembali yang merupakan cerita komedi seram. Memang lawak tengok Shiha Zikir berlakon dalam cerita tu. 

Minggu ini pula kita di sajikan dengan cerita romantik komedi pula. Best atau tidak cerita ni ya?

 My future husband ini mengisahkan tentang Emily sudah bercinta dengan Noh selama 7 tahun tapi tak pernah direstui oleh ibunya. Tiba tiba muncul seorang lelaki bernama Atta yang mengakui dia adalah suami Emily dari masa depan. Apa akan terjadi?

Senarai Pelakon Telefilem My Future Husband (Astro Citra 2021)

Antara barisan pelakon cerita ini adalah Mira Filzah, Sean Lee, Amy Mastura, Malek Mccrone, Rozita Che Wan, Nelissa Nizam.

Tak sabar lak nak tahu kesudahan cerita ni kan. hehe. Tunggu sabtu ni ya.

Previous Post Next Post