Telefilem Matilah Nak Kembali (Astro Citra 2021)

Telefilem Matilah Nak Kembali (Astro Citra 2021). Sebuah telefilem komedi seram telefilem 'Matilah Nak Kembali' akan ditayangkan pada hari Sabtu ini.Kalau anda masih ingat dengan telefilem matilah nak pontianak yang ditayangkan sebelum ini, aku rasa telefilem minggu ini adalah sambungan dari telefilem tu. Kira macam siri kedua lah. 

Ramai sebenarnya tak sabar nak tengok pelakon telefilem matilah nak kembali ini untuk jalan cerita yang baru. Sebab itu istillah 'kembali' digunakan. Jangan lupa 13 Mac pukul 9 malam di Astro Citra.

 

Telefilem Matilah Nak Kembali (Astro Citra 2021)


Tonton Telefilem Matilah Nak Kembali (Astro Citra 2021)

Seperti biasa, minggu lepas kita sempat tengok sebuah telefilem penunggu soldorm. Ramai cakap cerita tu best. rugilah kalau korang terlepas kan !

Cerita kali ni pula Mengisahkan tentang tiga jejaka yang berkawan baik dengan pontianak jelita. Namun terpaksa mengkhianati pontianak tersebut demi untuk membantu orang kampung yang diganggu saka.

Kalau siri pertama dulu, cerita tersebut mengisahkan juga mengenai tiga orang jejaka telah berjumpa dan ingin mencari bomoh terkenal untuk mengubati penyakit aneh mereka seperti tertidur bila-bila masa, lelaki lembut dan panas baran.

Nak jumpa bomoh, tapi terjumpa hantu. hehehe kesian. 


Senarai Pelakon Telefielm Matilah Nak Kembali

Senarai Pelakon terdiri daripada  Shiha Zikir, Arie Zaharie, Azzam Sham, Qody Rany, Anas Ridzuan, Danish Daniel (Coki), Bohari Ibrahim, Apit Wawn Lebo 

Kalau nak tahu kesudahan cerita ini,jangan lupa untuk tonton di Astro Citra hari sabtu ini !



Related Posts

Previous Post Next Post