Telefilem 6 Langkah Menghancurkan Ex-Boyfriend (Astro Citra 2021)

Telefilem 6 Langkah Menghancurkan Ex-Boyfriend (Astro Citra 2021). Tontonlah telefilem '6 Langkah Menghancurkan Ex-boyfriend' yang akan ditayangkan pada hari sabtu 27 Mac 2021. Antara pelakon yang terlibat adalah Naqiu, Nora Danish dan Iman Suhana. Telefilem ini akan ditayangkan di Astro Citra.

Naqiu membawa watak sebagai Amri yang merupakan bekas teman lelaki kepapda Sha lakonan Iman Suhana. Iman ni yang berlakon sebagai Ita dalam Takdir Yang Tertulis tu. haa mesti korang masih ingatkan.


Telefilem 6 Langkah Menghancurkan Ex-Boyfriend (Astro Citra 2021)


Telefilem 6 Langkah Menghancurkan Ex-Boyfriend (Astro Citra 2021)

Minggu lepas kita dah tengok telefilem My future husband lakonan Mira Filzah dan Sean Lee. Memang best tau cerita tu. Rugi kalau korang tak tengok. 

Telefilem 6 Langkah Menghancurkan Ex-Boyfriend mengisahkan tentang Sha yang putus hubungan dengan kekasihnya Amri dan ingin membalas dendam.  Qis menjadi orang yang digunakan Sha untuk menghancurkan Amrit. Qis ni merupakan kawan baik Sha, jadi sebab tu dia sanggup buat macam tu. 

Sebab utama Sha mengamuk untuk merosakkan hidup Amri adalah kerana Amri clash dengan dia. Jadi dia nak tengok lelaki tu hancur hidupnya.


Senarai Pelakon Telefilem 6 Langkah Menghancurkan Ex-Boyfriend (Astro Citra 2021)

Dalam cerita ni banyak sebenarnya pelakon yang terlibat. Antaranya adalah Nora Danish, Naqiu, Iman Suhana, Anne Abdullah, Zaryn Min, Iedil Dzuhrie Alaudin, Mimi Ernida, Nessaa Idrus.

Tak sabar nak tengok aksi Naqiu berlakon dalam cerita ni. hehe  Korang pun jangan lupa tengok tau.


Previous Post Next Post