Drama Gerak Khas The Finale Episod 20 FULL

Drama Gerak Khas The Finale Episod 20 FULL Mulai 4 Disember ini, Drama bersiri Gerak Khas the finale akan mula ditayangkan di tv 3.  Ini merupakan drama yang sudah lama ditayangkan di kaca TV sejak hampir 20 tahun yang lalu. Drama gerak khas the finale ini merupakan drama siri terakhir untuk siri gerak khas. Jom tonton Drama Gerak Khas The Finale Episod 20 FULL di bawah ini.


Drama Gerak Khas The Finale Episod 20 FULL


Drama Gerak Khas The Finale Episod 20 FULL

Lebih unik lagi apabila drama ini akan ditayangkan di TV 3. Selalunya TV2 , tapi episod akhir di tayangkan di tv 3. Mesti lain dari lain kan. hehe.

Bagi yang terlepas episod sebelum ini,boleh tonton di episod 3 (klik).

Cerita siri kepolisan ini mengisahkan Polis Diraja Malaysia (PDRM) menjalankan tugasan harian mereka melakukan aktiviti membanteras jenayah hingga ke akar umbi demi kesejahteraan rakyat dan keselamatan negara. 

Unit Gerak Khas ini diterajui oleh SAC Datuk Helmi selaku ketua Unit Gerak Khas dan dianggotai pegawai-pegawai yang berkaliber seperti ASP Jeslina, Insp. Danial, ACP Haris, Insp. Izzat, DSP Aleza, DSP Kumar, ASP Salina dan Insp. Sheera

👇👇


LINK FULL - https://www.iq.com/play/26ex87te278?frmrp=home&frmb=R:30504283312&frmrs=2


Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Unit Gerak Khas yang di bawah pimpinan Datuk Helmi telah ditugaskan untuk membanteras jenayah hingga ke akar umbi demi kesejahteraan rakyat dan keselamatan negara. Beliau dibantu oleh anggota-anggota bawahan dan pegawai-pegawai atasannya. Pelbagai cabaran dan dugaan yang harus dihadapi oleh pihak Unit Gerak Khas demi menjaga keamanan negara.

Drama Gerak Khas The Finale

Jangan lupa untuk saksikan drama ini mulai 4 disember 2020 ini ya. 

Drama ini akan disiarkan mulai 4 Disember 2020, setiap Jumaat dan Sabtu jam 10.30 malam. 


Previous Post Next Post