Senarai Penuh Peserta Gegar Vaganza Musim ke 5 [ 2018 ]

Jom ! Kali ini kami kongsikan mengenai senarai peserta Gegar Vaganza Musim 5 yang akan bermula pada 30.9.2018 ini. Tak sabar rasanya nak tengok para peserta beraksi di atas pentas nanti. Sebelum itu, untuk yang belum tahu, Rancangan Gegar vaganza ini merupakan rancangan realiti berkonsepkan nyanyian.

Mereka menggabungkan artis-artis lama di atas platform baru pada pentas gegar vaganza. sebab itu, peserta-peserta yang bertanding merupakan dari kalangan artis-artis yang pernah menempah nama dalam industri musik kita.

Senarai Penuh Peserta Gegar Vaganza Musim ke 5 [ 2018 ]

Untuk tahun 2018,
Program Gegar vaganza atau GV telah memasuki musim yang kelima. Boleh dikatakan sepanjang 4 musim yang lalu, program ini telah melahirkan bakat-bakat nyanyian dahulu kembali berada di dalam dunia seni musik terkini.

Bukan mudah nak buat kerja gila macam ni kan... hehehe

Jom kita ulang kaji balik senarai juara yang telah berjaya dihasilkan dari program ini.

Musim Pertama : Ayai
Musim Kedua : Siti Nordiana
Musim ketiga : Azharina
Musim keempat : Aishah

kesemua juara ini merupakan penyanyi yang sangat berpengalaman dalam dunia seni dahulu. dan sekarang, mereka kembali mengegarkan dunia musik moden pula.

Untuk tahun ini, Musim kelima gegar vaganza telah menyenaraikan beberapa peserta baru yang bakal memberi sengat kepada program ini musim ini.

Macam musim lepas, Aishah berjaya memukau penonton dengan kehebatannya di atas pentas. salah satu nyanyian dia yang masih terngiang-ngiang adalah ketika dia menyanyikan lagu ' All by myself ' .. fuhh meremang bulu roma ni.. hehe

SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA 2018 MUSIM KE 5


Berikut merupakan senarai peserta gegar vaganza tahun 2018 ini.

👉  BILLY ZULKARNAIN

👉  ELITE

👉  FORTEEN

Peserta Gegar Vaganza Musim ke 5

👉  SHAFIE RIO

👉  HETTY SARLENE

👉  NORYN AZIZ

👉  ZAMANI


Peserta Gegar Vaganza [ 2018 ]

👉  SAFURA

👉  AMELINA

👉  DIA FADILA

👉  FARAWAHIDA

👉  MAYA

Waaaahh... gila lah.. peserta gv tahun ni memang power-power. Ditambah pula dengan format baru yang diberikan iaitu barisan peserta juga terdiri daripada peserta solo, duo dan juga berkumpulan.

Mesti makin meriah lepas ni kan. hehe

bagaimana pula dengan hos gegar vaganza musim 5 ini ?


buat masa sekarang, masih tak ada info pertukaran Hos dan hampir pasti Jihan dan juga Nabil akan menjadi hos rancangan ini.

Juri pun kita tak tahu lagi siapa.
mungkin ada perubahan atau tidak.

tak pa, nanti kami akan kemaskini dari masa ke semasa ya.

Cuma mungkin ramai yang tak tahu lagi, Untuk musim baru, Dato Aliff Syukri akan menaja gegar vaganza musim ke 5. Beliau akan menggantikan penaja sebelum ini iaitu DS Vida yang tidak lagi menaja GV lagi..

lepas ni tak leh nak tengok gelagat DSV lagi... hahaha

Untuk musim baru ni, harap sangatlah tak ada promo produk-produk pelik-pelik semasa siaran langsung. cukuplah guna masa iklan jer...

Rimas lak kan. hehehe

Info Siaran Gegar Vaganza 5

Tarikh Mula Siaran : 30.9.2018
Masa : 9 Malam
Saluran : Astro Ria dan Ria HD

Jom like page kami >> Kata Ubaid << untuk tonton live streaming gegar vaganza 5 !

Akhir sekali, kami ucapkan semoga berjaya buat kesemua peserta gegar vaganza 2018. Buat yang terbaik untuk memastikan nama anda kembali berada di atas puncak. Semoga Berjaya !
Previous Post Next Post