SENARAI PELAKON DRAMA BIAR AKU JADI PENUNGGU !

SENARAI PELAKON DRAMA BIAR AKU JADI PENUNGGU ! | Drama baru yang menggantikan drama 7 hari Mencintaimu ini bertajuk Drama Biar aku jadi Penunggu. Drama ini di bintangi oleh Janna Nick dan Ashraf Muslim sebagai peneraju utama. Aku dengar ramai peminat janna nick menanti drama ini bersiaran. betul ke ? tapi tak kan nak tengok Janna nick jer kan. Berikut merupakan SENARAI PELAKON DRAMA BIAR AKU JADI PENUNGGU !


SENARAI PELAKON DRAMA BIAR AKU JADI PENUNGGU !



TAJUK DRAMA :DRAMA BIAR AKU JADI PENUNGGU
Bil Episod : 28
Tarikh Mula Tayangan : 26 Disember 2016
Waktu Siaran : 7 petang : Isnin hingga Khamis
Saluran Siaran : TV3
Senarai Pelakon  : Janna Nick, Ashraf Muslim, Azar Azmi, Miera Leyana, Octovia Manrose, Fahmy Reza, , Shah Iskandar, Nik Adam Mika .


Artikel berkaitan : Biodata Janna Nick , Biodata Ashraf Muslim , Biodata Octavia Manrose


Lama juga kita tak tengok drama lakonan Janna Nick kan. aku rasa drama ini mesti menarik sebabnya pengarah dia pun Micheal Ang . Macam drama-drama sebelum ini, Micheal Ang banyak memilih astro untuk menayangkan dramanya tetapi kali ini lain sikit dia memilih tv 3 pula.

kalau korang baca SENARAI PELAKON DRAMA BIAR AKU JADI PENUNGGU , agak-agak koranglah kan. watak siapa yang paling dan akan menonjol dalam drama ini selain dari Janna Nick dan Ashraf Muslim . ce komen sikit.

Sekian.


Previous Post Next Post