BIODATA OCTAVIA MANROSE PELAKON DRAMA UMAIRAH !

10 November 2016

BIODATA OCTAVIA MANROSE PELAKON DRAMA UMAIRAH ! | Pelakon baru yang membintangi drama umairah yang di tayangkan di tv 3 ini semakin meningkat naik . mesti ramai yang bertanya mengenai watak Sabrina dalam drama Umairah kan. Octavia lah yang melakonkan watak sabrina di dalam drama Umairah . Jom berkenalan dengan Octavia . Berikut merupakan BIODATA OCTAVIA MANROSE PELAKON DRAMA UMAIRAH !




BIODATA OCTAVIA MANROSE PELAKON DRAMA UMAIRAH !



BIODATA OCTAVIA MANROSE PELAKON DRAMA UMAIRAH !

Nama penuh : Wan Shamira Puteri Octavia
Nama komersial : Octavia Manrose
Umur : 25 tahun (2016)
Status : Berkahwin


First time aku tengok octavia ni berlakon adalah dalam drama Umairah . okaylah lakonan dia sebab dia pun masih baru kan . selepas korang baca BIODATA OCTAVIA MANROSE PELAKON DRAMA UMAIRAH , apa pendapat korang mengenai lakonan dia ?

Sekian.

1 ulasan:

  1. owh, dah kawin rupanya..
    cik timm tgk dalam dendam aurora, dia berlakon jadi hana, mmg bess lakonan dia..

    BalasPadam

Kataubaid© .