Biodata Janna Nick

20 Oktober 2017


Salam, Drama Dia tv3 telah pun mula siaran minggu lepas. dalam drama ini watak utama dia adalah lakonan JANNA NICK. Hasil lakonan anak gadis yang berasal dari kedah ini memang tak mengecewakan. dia suka cuba benda baru dan belajar dari pengalaman dia kan. Selalu tengok lakonan dia ni, mesti rasa best ja kan. kalau watak jahat pulak, mesti rasa geram. hehe biodata janna nick ada di bawah 




Biodata Janna Nick

BIODATA JANNA NICK 

Nama Penuh : Nurul Jannah binti Muner
Tarikh Lahir : Tahun 1995
Asal : Sungai Petani, Kedah
Nama Artis : Janna Nick 
Umur : 20 Tahun (2015)
Agama : Islam
Instagram : https://www.instagram.com/jannanick/
Twitter : https://twitter.com/jannanick95?lang=en

Gambar janna nick


Biodata Janna Nick


Muda lagi lah si janna ni. hehe semoga rezeki dia semakin murah dan diberkati. aku suka tengok interaksi dia dengan peminat dia terutama di twitter. memang perama gila dengan peminat. tak sombong tapi tetap ada orang tak puas hati dengan dia kan. 

" Bila Janna Nick nak menyanyi lagi ni ? "

hehe selain berlakon, janna dah ada lagu sendiri dan dah viral lagu mungkin saja tu. hehe aku pun layan juga lah sebab senang nak menyanyi. hehehe

Jadi, aku nak tanya ni. hehehe ada tak peminat janna nick dekat sini. kalau ada , korang komen lah dekat bawah ni. nak tengok juga, ramai manalah peminat si dia ni. hehe

Sekian.


2 ulasan:

Kataubaid© .