HARGA SAMSUNG GALAXY NOTE 7 DI MALAYSIA !

HARGA SAMSUNG GALAXY NOTE 7 DI MALAYSIA | New York , Hari ini telah di lancarkan Samsung Galaxy Note 7 . Sudah pasti ramai yang menantikan telefon pintar keluaran Samsung ini . Samsung Galaxy Note 7 di lengkap beberapa ciri yang yang menggabungkan produktif dan hiburan di dalam peranti Samsung Galaxy Note 7 tersebut . Ia juga di lengkap ciri-ciri keselamatan terkini .










HARGA SAMSUNG GALAXY NOTE 7 DI MALAYSIA
Gambar theverge.com


Lagi satu, Sistem S pen yang ada pada samsung Galaxy Note 7 adalah yang telah di perbaharui. Jadi lepas ni, kita lebih mudah untuk melukis dan mencatit sebarang nota . Selain itu, Samsung Galaxy Note 7 juga membenarkan penggunanya berkongsi animasi GIF dengan aplikasi Smart Share . Antara persoalan yang timbul berkaitan dengan Samsung Galaxy Note 7 ini adalah seperti berikut :

Bila Samsung Galaxy Note 7 akan di lancarkan di Malaysia ?


  • 19 Ogos 2016



Harga Samsung Galaxy Note 7 di Malaysia ?


  • RM 3,199 
  • boleh tempah online tetapi terhad hanya 4,000 unit sahaja . (8 Ogos sehingga 10 Ogos 2016 ) .

[PRE-ORDER] Be the 1st to own all-new Samsung Galaxy Note7 in Malaysia!


Cantik juga handphone Samsung Galaxy Note 7 ini .Aku antara peminat phone jenama samsung ni. nak beli lah. haha tengok harga pulak, jeng jeng jeng terus tak jadi. . korang beli lepas tu komen best atau tidak kalau guna Handphone Samsung Galaxy Note 7 itu nanti .

Sekian.


Previous Post Next Post