CARA GUNA INTERNET BURUNG HANTU DENGAN LAPTOP !



INTERNET BURUNG HANTU I Sejak dua hari ini , blog aku di kunjungi oleh keyword " cara guna internet burung hantu dengan laptop " . Jadi aku pun recall balik entri-entri aku mengenai INTERNET BURUNG HANTU ni.rupanya belum ada lagi entri yang aku upkan mengenai cara guna internet burung hantu dengan laptop .

Image result for CARA GUNA INTERNET BURUNG HANTU DENGAN LAPTOP !

Jadi, aku nak cerita cara-cara dia la kan. tak kan aku nak cerita resepi ayam masak kicap lak kan. hahahaha .

Seperti sedia maklum, internet burung hantu hanya beroperasi sekitar jam 1am. hingga 7 a.m. waktu malaysia. Dan medium utama untuk menggunakan internet burung hantu ni adalah handphone sebab dia guna sim card celcom. laptop tak boleh masuk sim card kaaan. jadiii, nak buat macam mana ?

Senang je , korang buka la wifi portable dekat phone korang tu, lepas tu buka laptop dan connect dengan wifi dari phone korang tu. simple ! jangan risau , aku dah cuba banyak kali dan aku dah download lebih 50 movie sejak aku gunakan internet burung hantu ni. dan tak kurang walaupun 1 MB internet aku.

Dengan Syarat !

korang kena langgan internet burung hantu dan guna pada waktu yang di tetapkan ! dan korang akan mengalami intert berkelajuan  yang osem baq hang. korang cuba la ya ! untuk pengguna celcom. huhuhu

sekian.

korang boleh baca review yang aku tulis mengenai internet burung hantu .( klik sini )
Previous Post Next Post