VIRAL ! 5 SEBAB KENAPA RUNNINGMAN TIDAK MEMBOSANKAN !

5 SEBAB KENAPA RUNNINGMAN TIDAK MEMBOSANKAN ! I Runningman adalah salah satu program bersifat santai yang di terbitkan oleh SBS studio di Negara Korea. Runningman telah mendapat tempat dalam kalangan masyarakat malaysia sejak dari permulaan rancangan ini bersiaran sejak 5 tahun dahulu. Ya! 5 tahun usia runningman sekarang ini.
5 SEBAB KENAPA RUNNINGMAN TIDAK MEMBOSANKAN !
runningman

Rancangan Ini di bintangi oleh Yoo Jaesuk, Haha, Kim Jongkok , Ji suk Jin , Gary, Ji hyo dan Lee Kwang soo ini berjaya mencuit hati penonton setia rancangan ini. Rancangan berkonsepkan misi yang perlu di lengkapkan di setiap check point yang ada.

Baca Juga : Biodata Ji Suk jin , Biodata Kim Jong Kook dan Biodata Lee Kwang Soo .

Jadi kali ini aku nak bagi 5 sebab kenapa runningman tak membosankan.

1. Lawak .

Aku letak point ni di no pertama adalah kerana, cerita ni memang betul-betul lawak dan korang boleh gelak sampai nangis. hehehe Rancangan yang tidak mempunyai skrip ini mampu untuk membuatkan kita gelak kerana mereka sendiri menjiwainya. kalau kita tgk cita ni, korang akan perasan satu ja, dia bukan hanya lakonan, malah kadang-kadang tu kita sendiri tak jangka jalan ceritanya begit.

2.Cinta .
Monday Couple

Kalau anda penonton runningman, anda pasti tersenyum bila aku cakap cinta. hahaha sebab ada satu karakter pasangan kekasih isnin atau monday couple yang bagi aku menunjukkan keserasian yang baik. Selama 5 tahun ini pelbagai kisah dan gossip antara mereka berdua. Siapakanh mereka ? Mereka adalah Gary & Ji hyo.

Baca juga : Biodata Song Ji Hyo ! , Biodata Gary
Monday Couple

3. Semangat Setia kawan.

walaupun dalam cerita ini mereka gaduh dan membuli ahli-ahli yang bongsu. tapi hakikatnya mereka membantu antara satu sama lain. kejayaan mereka dalam setiap episode adalah kerana seamngat berpasukan ke serasian antara mereka.
Runningman group photo
Runningman 

Baca Juga : Gambar Lee Kwang Soo Di Malaysia  .

4.Masyarakat korea.

aku juga melihat dan belajar dari rancangan ini adalah kehidupan masyarakat korea yang pelbagai. Ada yang kaya ada juga yang sekdar duduk dirumah usang atau di kampung-kampung. yang penting depa sempoi dan sportiing.

runningman cartoon

5. Belajar dari Susah .

Dalam satu episode Runningman baru-baru ini aku belajar satu sahaja. " kita hari ini bukan menjamin masa depan kita ". Contoh Yoo JAE Suk yang pada mulanya merupakan artis biasa sebelum menjadi artis no 1 korea hari ini. dalam episod itu, dia telah menceritakan yang mana satu masa dahulu , dia begitu susah sampai nak makan di kedai pun tak mampu. tapi perkara itu tidak menjatuhkan semngat dia untuk berusaha smpai berjaya.

baca juga : Biodata You Jae Suk

Bagi korang yang belum tgk lagi runningman ni, p la tengok. cuma pesanan aku, jangan ketagih pula tengok ya. sebab korang akan rasa nak lagi dan lagi dn lagi. hehehe selamat menonton.Aku harap 5 Sebab kenapa Runningman tak Bosan ini membantu korang mengambil pengajaran dari rancangan yang korang tonton di tv.

sekian.


Previous Post Next Post