Pelakon Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi TV3 (2020). Drama adaptasi novel 'Seindah Tujuh Warna Pelangi' karya Eman Sufi bakal mengisi slot Akasia TV3 akan mula ditayangkan pada 24 febuari 2020. Pelakon utama dalam drama ini adalah Aeril Zafrel dan Nabila Razali.

Bil Episod: 28 episod
Tarikh Mula Tayangan : 24 Februari 2020
Waktu Tayangan : Isnin-Jumaat, 7:00 malam
Saluran Tayangan : TV3

Pelakon Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi TV3 (2020).

Drama ini menggantikan drama seadanya aku lakonan Zara Zya dan Azlee Khairi yang telah habis tanyangannya mingu lepas. Agak-agak korang lah kan, drama ni boleh viral tak? hehe.

Pelakon Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi TV3.


Antara barisan pelakon drama ini adalah Aeril Zafrel, Nabila Razali, Hun Haqeem, Raja Afiq, Wilma Muhammad, Aidil Aziz, Elly Mazlein, Sahronizam Noor, Riz Amin, Nazeera Sardi, Wanna Ali, Laila Nasir, Hairie Othman, Jalaludin Hassan, Wanns Ahmad, Cassia Iman

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi

SINOPSIS Drama SEINDAH TUJUH WARNA PELANGI



Kisah mengenai perkahwinan antara sepupu, Andika dan Aira berdasarkan berlainan matlamat. Andika mengunakan perkahwinan untuk mendapat harta bahagian Aira yang diwarisi daripada datuk mereka sedangkan Aira menerima perkahwinan atas dasar cinta.

Perkahwinan mereka tidak kekal lama. Aira merajuk membawa diri, meninggalkan keluarga dan anaknya Sofia.

Pelakon Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi TV3 (2020).

Setelah tiga tahun menghilangkan diri, Aira Tihani pulang ke kampung menjelang pernikahan abangnya, Reyhan.

Pertemuan semula dengan ahli keluarga serta anak yang telah ditinggalkan merubat segala kerinduan kecuali pertemuan semula dengan bekas suaminya, Andika Iman.

Kepulangannya itu menggamit semula kenangan yang cuba dilupakan.

Sedar kesilapan diri yang menjadi punca runtuhnya rumahtangga yang dibina, Andika membuang rasa ego dan kembali memujuk. Sayangnya, tiada lagi ruang buatnya di hati Aira.

Sehingga satu tragedi berlaku kepada Aira yang mengakibatkan dia mengalami hilang ingatan. Andika menggunakan peluang itu untuk mendapatkan Aira semula.

Promo Drama ini.


Jom kita tengok dekat bawah ni ya.


Tak sabar nak tengok macam mana jalan cerita drama seindah tujuh warna pelangi ni. Harapnya best lah kan. hehe 

Jom kongsikan entri ini dekat facebook korang tau.

Terima kasih.

Post a Comment

Previous Post Next Post