Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 5 (GV6). Assalamualaikum semua! Sihat ke korang hari ini? Alhamdulillah.

Korang tengok tak persembahan para peserta gegar vaganza 2019 pada hari ahad baru - baru ini?

Amacam Best tak? Kalau tak tengok lagi, korang boleh layan di sini (klik).

Untuk minggu kelima nanti, hanya10 orang peserta akan bertanding selepas Kumpulan Kool tersingkir pada minggu keempat.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 5 (GV6)


Korang nak tahu senarai lagu yang akan dinyanyikan oleh peserta yang tinggal? Jom sambung baca di bawah.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 5 (GV6)


Tema- Curhat (Curahan Hati).


  • Nabil dan Jihan - Cinderella ( Fazura dan Fattah Amin).
  • Jatt Ali - Benci Bilang Cinta( Radja).
  • NurFatima - Can't Fight The MoonLight.
  • Roy - Crazy Little thing Called Love .
  • Hady Mirza - Luluh (Khai Bahar).
  • One Nation Emcess - Makhluk Tuhan Paling Seksi.
  • Sham - Terima Kasih Cinta ( Afgan).
  • Naqiu -  Diambang Wati (WIngs).
  • Wann - Kali Terakhirku Melihat Wajahmu.
  • Feeza - Jutaan Purnama ( Alyah ).
  • Noorshila Amin - Semakin (Siti Sarah).


Jom join group >> Kaki Hiburan LIVE << untuk live streaming.

Macam manalah persembahan peserta minggu depan kan. Sampai sekarang kita tak mampu jangka siapa yang akan menonjol dan siapa yang akan flop.

[Dah Baca?] Markah Para Peserta GV 2019 minggu 4.

Sebab masing-masing berikan yang terbaik dalam persembahan diorang.

Kalau macam tu, kita tunggu sajalah konsert hari ahad ini. hehe.

Post a Comment

Previous Post Next Post