Standing Ovation untuk 'Si Comel Meow meow'. Seorang lagi peserta minggu ini yang berjaya menarik perhatian penonton. Diberi gelaran 'si comel meow meow' merupakan penyanyi sebenar untuk episod kali ini.

Tapi sayang, dia di singkir lebih awal oleh Ajai. Yang uniknya, kali ini ada standing ovation untuk si comel meow meow. Padu sangat ke suara dia? haa kalau nak tahu, jom layan dekat bawah ni ya.


Standing Ovation untuk 'Si Comel Meow meow'


Tarikh Tayangan : 1.9.2019
Masa : 9 pm

Siap ada duet lagi tu. hehe korang ingat tak Alyssa dari Musim pertama dulu? haa, dia lah yang berduet dengan si comel ni. dua-dua suara sedap.

fuhh jom dengar.

Standing Ovation untuk 'Si Comel Meow meow' 





Profil peserta

Nama Penuh : Muhammad Yaaqob Hambiaq bin Mahmood
Umur : 32 tahun
Pereka dalaman.

Jom layan peserta lain juga antaranya adalah Geliga Matematik ( Penyamar/ penyanyi) dan
3,2,1 Action berduet dengan Ajai ! . Sedap tak suara diorang ni ?

Bila dah dengar suara dia, memang rasa nak bangun bagi standing ovation ja kan. hehe korang rasa macam mana?

Memang suara dia sedap dan boleh pergi jauh. Tolonglah ambik dia jadi artis kita. buat lagu ke apa. Jarang ada penyanyi lelaki yang ada suara macam dia kan.

Yang ada pun tak ramai. Apa-apa pun tahniah bro !


Post a Comment

Previous Post Next Post