Suara '3,2,1 Action' Berjaya buat Ajai Menyesal. Semalam telah di tayangkan rancangan i can see your voice malaysia 2019. Waktu siaran masih sama iaitu pada hari ahad jam 9 malam. Minggu ini, peserta terakhir yang diteka adalah ' 3,2,1 Action'.

Dia dipilih oleh artis jemputan iaitu Ajai. Mula-mula sekali bila tengok dia, nampak macam penyanyi. tetapi bila mula menyanyi ja, terus rasa menyampah nak dengar. haha

Suara '3,2,1 Action' Berjaya buat Ajai Menyesal


Tarikh : 1 September 2019
Masa : 9 pm
Tetamu undangan : Ajai, Sufian Suhaimi dan Kak Girl.

Kenapalah Ajai salah pilih ni. haha Ni semua salah Jihan. Konfiden jer dia backup budak tu. hahaha Kalau korang tak percaya, jom tengok dekat bawah ni ya.

Suara '3,2,1 Action' Berjaya buat Ajai Menyesal





Nama Penuh : Shafiq Safuan Ismail
Umur : 20 tahun
Pekerjaan : Pelajar.

Sekali dengar suara dia ni macam Dato Alif Syukri ja. haha Gaya penampilan tu dah ada kan. haha. Aku sempat juga baca komen dekat bawah video ni, ramai yang cakap 3,2,1 Action ni saja-saja ja buat suara dia macam tu.

Padahal dia boleh nyanyi. Tapi betul ke sangkaan korang ni? Haaa..

Apa-apa pun, tahniah bro ! dapat 3k minggu ni. hehe

Bagi yang tak tengok lagi tu, selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post