Senarai Tetamu Undangan I Can See Your Voice 2019 Minggu 11

Senarai Tetamu Undangan I Can See Your Voice 2019 Minggu 11.Hello guys! haha benda yang paling korang tak sabar nak tahu setiap minggu kan. haha akhirnya terjawab juga! Siapakah tetamu undangan yang akan memeriahkan rancangan i can see your voice malaysia untuk minggu ke sebelas ini?

Sebelum tu, aku nak recall balik siapa tetamu minggu ke 10 minggu lepas. Tetamu jemputan tersebut adalah Sam bunkface, Shuib dan dayah bakar. Memang meriah tau episod minggu lepas, rugi kalau korang tak tengok.

Baik, Jawapannya adalah Ajai ! Seorang penyanyi dan komposer lagu ini memang mempunyai bakat yang besar dalam industri musik tanah air. Aku memang suka dengar suara ajai ni dari dulu lagi. hehe

Senarai Tetamu Undangan I Can See Your Voice 2019 Minggu 11


Agak-agaknya, Ajai boleh tak teka dengan betul minggu ni. Dia kan power bab musik ni, mesti dia dah kenal yang mana ada suara power atau penyamar jer. haaa, tunggu tau ahad ni!

Selain Ajai, kita juga ada Sufian Suhaimi dan juga Kak Girl! haa makin meriah lah kan. Korang tengok sedutan dekat bawah ni. Kemain Jihan bahan si baby pian tu. haha



Tak sabarlah nak tengok episod kali ni. Kita jumpa ahad nanti ya!

Korang, nak minta tolong follow ig aku boleh tak? hehe nak juga berkenalan dengan fans i can see your voice ni kan.

link sini - https://www.instagram.com/ubaiismail93/

Terima kasih kerana sudi follow. :)
Previous Post Next Post