Senarai Pelakon Cerekarama Geng Van Jenazah. Lamanya aku tak update pasal cerekarama kan. hehe. Malam ini seperti biasa ada drama untuk slot iktibar yang bertajuk geng van jenazah. Haaa, apa kes pula ni?

Van Jenazah memang sinonim dengan bulan puasa. Kalau korang tahu, ia digunakan untuk mengangkut orang yang tak puasa di tempat awam ke pejabat agama tau.

Senarai Pelakon Cerekarama Geng Van Jenazah

Tapi dalam cerita ni apa kena mengena dengan van jenazah ni? jom kita baca di bawah.

Senarai Pelakon Cerekarama Geng Van Jenazah


- Tomok, Issey Fazlisham, Elisya Sandha, Aepul Roza, Azhan Rani, Wan Sharmila, Reen Rahim, Che Mat Raja Lawak, Shah Sulaiman, Aleza Shadan

Sinopsis Geng Van Jenazah


Husin merupakan pemandu van jenazah bersahabat baik dengan Mail. Suatu hari Husin menerima panggilan untuk mengambil jenazah Pak Tam yang meninggal dunia akibat makan durian. 
Husin dan Mail dikehendaki menghantar jenazah Pak Tam ke kampung asalnya. Dalam perjalanan menghantar Pak Tam ke kampung asalnya, Mail menerima panggilan daripada kekasihnya, Sharifah yang ingin berjumpa kerana dipaksa bertunang dengan orang lain. 
Kerana kesuntukan masa Sharifah dibawa bersama, dan mereka menggunakan jalan pintas. Macam-macam hal dan kejadian berlaku.

Video Penuh 






Korang suka tak cerita-cerita macam ni? lawak tapi penuh dengan pengajaran kan. rugilah kalau korang tak tengok. hehe
Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post