Cerekarama minggu ini untuk slot cerekarama akan ditayangkan sebuah cerita bertajuk Penunggu Simpang. Antara barisan pelakon utama yang terlibat adalah Aiman Tino dan Kazar tau.

Waktu Tayangan : Sabtu, 23 Mac 2019, 9:30 malam.
Waktu Tayangan Kedua : Sabtu, 11 April 2020, 9 Malam.

Bagi anda yang baru tengok cerita ni, sebenarnya cerita dah diulang tayang buat kali kedua pada tahun 2020. Kalau korang nak tengok episod penuh, boleh lah layan dekat bawah ni ya.

Cerekarama penuh Penunggu Simpang dibintangi Aiman Tino


Pelakon lain yang turut membintangi cerekarama ini adalah Zaidi Omar, Zee Zainal, Faiz Tapaw, Khaty Azian, Nafiez Zaidi, Ropie dan Jaja Iliyes

Ermm.. agak-agak apalah Aiman Tino buat dalam cerita ni kan. hehehe

Sinopsis Penunggu Simpang.


Cerita ini mengisahkan tentang pada tahun 1990, simpang jalan disebuah kampung bernama Kampung Simpang-Simpang dikatakan berhantu. Munculnya penunggu yang digelar Penunggu Simpang yang dikatakan menyerupai seorang wanita cantik.




Tok Ketua kecewa, tanah yang diimpikannya telah dibeli oleh Hj Khair. Dia bertekad mahu mendapatkan semula tanah itu, Tok Ketua telah memulakan taktik 'lembaga' bagi menakut-nakutkan pekerja binaan di tanah itu.

Kalau korang nak tahu cerita penuh, jangan lupa malam ini jam 9.00 malam tau !


Tonton Episod Penuh di bawah ni ya


Bagi yang terlepas siaran di TV, korang boleh tengok balik di bawah ni ya.



Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Amacam? Best tak cerekarama ni. hehe mesti best kan. Cerita komedi seram ni memang ada aura dia kan. hehe

Bagi yang belum tengok,
Selamat menonton . :)

Silakan share ya.

Post a Comment

Previous Post Next Post