Pelakon Drama Senafas Rindu

Mulai 3 Febuari ini, Drama Senafas Rindu akan mula ditayangkan di Astro bagi menggantikan drama kan ku kejar cinta kamu. Antara pelakon utama dalam drama ini adalah Syafiq Kyle dan Elizabeth Tan.

Drama ini mula di tayangkan pada 4 Februari 2019 dan akan bersiaran pada setiap hari isnin hingga khamis pada jam 10 malam.

Elizabeth Tan dan Syafiq Kyle pelakon drama senafas rindu

Pelakon Drama Senafas Rindu


Senarai pelakon lain yang terlibat adalah Kahoe Hon, Alya Iman, Wan Sharmila, Josiah Lim, Nelissa Edreena, Sharul Kamal, Arash Mohd, Liza Abdullah, Aziza Kazan, Louisa Alissa Chong, Fazreen Rafi dan Zarina Zainorddin

Sinopsis Drama Senafas Rindu


Drama ini mengisahkan tentang Fariz dan Vivianna. Kedua-dua mereka mempunyai masalah dalam percintaan dengan pasangan masing-masing. Fariz meminati Shafika iaitu kawan sekolagnya dulu tetapi di halang oleh ibunya sendiri.

Vivianna pula ditinggalkan oleh Kelvin. Satu hari mereka berdua terjumpa dan sejak dari itu Fariz selalu bantu Vivianna dalam banyak perkara.

Gambar Pelakon drama senafas rindu Elizabeth Tan dan Syafiq Kyle

Akhirnya mereka tersuka di antara satu sama lain. Tapi mereka perlu mendapat restu keluarga kedua-dua pihak untuk berkahwin.

Mampukah mereka berkahwin selepas itu? mampukah keluarga vivianna menerima fariz yang berbangsa melayu dan mampukah keluarga fariz menerima vivianna yang berbangsa cina/?

kalau nak tahu, korang kena tengok cerita ni sampai habis tau. 

Episod Penuh Drama Senafas Rindu 


Bagi yang terlepas episod-episod sebelum ini, korang boleh layan dekat bawah ini. Mesti best dapat marathon semua episod.

Episod 1

Episod 2

Episod 3

Selamat Menonton !

Previous Post Next Post