Type something and hit enter

author photo
By On
Hai. Nama 'Syafiq Kyle' memang ramai dah kenal. dia pun makin laku dalam industri seni tanah air. jom kita baca biodata syafiq kyle dulu untuk berkenalan dengan lebih dekat dengan dia.

Sejak dua menjak ni, kalau kita perasan, nama dia memang disebut-sebut oleh peminat drama malaysia. wajah dia kacak, hensem dan macho sikit dari aku menyebabkan dia di sukai ramai. hahaha

aku pun suka tengok dia berlakon. Nampak tenang jer kan muka dia. Drama syafiq kyle yang terbaru ditayangkan di TV 3 iaitu Drama NUR . Cerita ni pun banyak kontroversi juga. hehehe

BIODATA SYAFIQ KYLE

BIODATA SYAFIQ KYLE


👉Nama Penuh : Mohd Syafiq Syamim Bin Abdul Razak
👉Nama Artis : Syafiq Kyle
👉Asal : Kuala Lumpur
👉Umur : 24 tahun .

👉Instagram :  https://www.instagram.com/syafiqkylez/
👉Twitter : https://twitter.com/isyafiqkyle

adik beradik syafiq kyle tak ramai. Dia merupakan anak kedua dari tiga beradik. Ramai yang menganggap capik ni pendiam. aku pun rasa macam tu. tapi kalau dekat dalam drama memang dia seorang yang hebat.

GAMBAR TERKINI SYAFIQ KYLE


gambar syafiq kyle


BIODATA SYAFIQ KYLE

Terbaru, video syafiq kyle yang terebar di media sosial baru-baru ini pasti sedikit sebanyak mengganggu dia dan kerjaya seni dia. kesahihan video tu pun belum di ketahui. jadi kita tak perlulah sibuk nak buat konklusi sendiri.

kita tunggu apa syafiq akan jelaskan.

apa-apa pun terus menyokong karier syafiq kyle dan terus menonton drama lakonan beliau di kaca TV anda.


Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment