Type something and hit enter

author photo
By On
Hai korang, korang kenal tak dengan pelakon ' Riena Diana ' ? memandangkan anda nak tahu, jadi saya kongsikan biodata riena diana di bawah ni.

Riena merupakan pelakon dalam cerita Drama NUR di tv 3. ramai yang tak kenal dia sebenarnya. jadi kali ini kita nak tahu lebih banyak mengenai dia. Siapakah Riena diana ni ?

BIODATA RIENA DIANA PELAKON DRAMA NUR

BIODATA RIENA DIANA


Nama Penuh: Nur Qamariena Diana Bt Zulreal
Nama Artis : Riena Diana
Asal : -
Umur : 21 tahun  (2018 )
Tarikh Lahir : 1997

Instagram : https://www.instagram.com/rienadiana_

Jom like page kami >> Kataubaid << untuk info menarik dan terkini !!

korang tengok tak si riena ni berlakon dalam drama nur tu? drama tu pun ada kontroversi dia juga kan. harap tak mengganggu pelakon-pelakon dalam cerita tu lah kan.

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment