Biodata Riena Diana Pelakon Drama Kampung People (TV3). Hai korang, korang kenal tak dengan pelakon ' Riena Diana ' ? Baru-baru ini nama riena kembali menjadi sebutan apabila watak dia dalam drama kampung people (Watak laila/ Ruziah) berjaya mencuit hati penonton. Jadi ramailah yang mula nak tahu pasal riena ni. Memandangkan anda nak tahu, jadi saya kongsikan biodata riena diana di bawah ni.

Sebelum ini, Riena merupakan pelakon dalam cerita Drama NUR di tv 3. ramai yang tak kenal dia sebenarnya. Salah satu sebabnya adalah kerana dia pelakon baru tapi tak berapa baru sangatlah. hahaha.

Tapi kali ini ramai betul yang bertanyakan pasal Riena ni. Itu tanda lakonan dia makin baik dan makin menjadi orang cakap. Lawak tengok watak laila dalam kampung people tu kan. hehe sengal dengan slank celup dia tu. hehehe.

BIODATA RIENA DIANA PELAKON DRAMA NUR


Bagi yang nak tahu info berkaitan riena diana ni, korang boleh sambung baca di bawah ini ya.

BIODATA RIENA DIANA


Nama Penuh: Nur Qamariena Diana Bt Zulreal
Nama Artis : Riena Diana
Asal : -
Umur : 21 tahun  (2018 )
Tarikh Lahir : 1997

Instagram : https://www.instagram.com/rienadiana_


Kalau korang pernah tengok drama NUR, riena ni penah membintangi drama tu tau. Mungkin korang boleh flashback balik drama tu.




Dalam Kampung People ni aku nampak watak Riena memang lain dari lain. Mula-mula aku tengok terus aku cakap " budak ni dah kenapa? perangai cam tu" . hahaha sebab watak dia pelik sikit tapi best sebab penuh dengan lawak jenaka.

Semoga Riena diana terus sukses dalam dunia seni dan dimurahkan rezeki lagi selepas ini.

Sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post