Type something and hit enter

author photo
By On
Hai korang, hari ni aku nak kongsikan tentang drama suamiku mat piun. drama ni dah lama ditayangkan dekat tv 3. Antara pelakon suamiku mat piun ini adalah Along Cham, Sharifah Sakinah, Mark Adam dan Mimi Lana.

Drama komedi romantik kekeluargaan ini mula viral selepas beberapa aksi sharifah sakinah yang mencuit hati viral di media sosial. korang bukan tak tahu, dia masuk air macam mana kan. hehe.


Senarai Pelakon Drama Suamiku Mat Piun

Info Berkaitan Drama ini ..


👉  Bil Episod: 19 episod
👉  Tarikh Tayangan : 10 April 2018
👉  Waktu Tayangan : Isnin-Khamis, 6.30 petang
👉  Saluran Tayangan : TV3

Barisan Pelakon Drama Suamiku Mat Piun..


Idzham Ismail, Rania Humaira, Syafi Danish, Qhaisy Hazali, Shahriza Mahmud, Tryssa.

Drama ini mengisahkan tentang Poji yang mula berkenalan dengan isterinya, Nieza ketika isterinya itu  sibuk membaca novel di tengah jalan. akibat dari kejadian itu, poji kemalangan.

Selepas berkahwin, mereka dikurniakan dua cahaya mata. Nama dua cahaya mata mereka susah untuk diingati kerana nama itu diberi oleh nieza yang taksub dengan novel.

jadi susah sungguh nak ingat. hehe * aku tengok sedutan drama ni. memang lawak gila..

Kehidupan mereka agak susah kerana poji bekerja sebagai mat despatch sahaja. jadi dia pun ingin mencuba nasib untuk mencari rezeki yang lain..

Akhirnya dia mencuba nasib menjadi pelakon.. Dia juga hadir ke sesi ujibakat dan berjaya menjadi watak hero dalam drama terebut.

apa nasib poji dan nieza selepas itu ? Siapa pula yang muncul selepas poji dan semakin terkenal ?

haaa.. itu anda kena tengok drama ni tau .

Gambar Pelakon Drama Suamiku Mat Piun ..


Pelakon Drama Suamiku Mat Piun


Pelakon Suamiku Mat Piun


Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment