VIRAL INI RUPANYA IBU-IBU YANG MENGANDUNG FIKIRKAN

Tips Ibu Mengandung. Rata-rata ramai yang sekarang ini sedang mengandungkan anak pertama. Masih belum ada pengalaman mengandung membuatkan bakal ibu ini mencari sesuatu sebagai persediaan menghadapi si kecil bila di lahirkan .

Aku ?

aku lelaki, mana boleh mengandung. hahaha

Susah sebenarnya waktu mengandung ni. banyak benda tak boleh buat dan ada pantang larang yang tak boleh buat.

aku sebenarnya terkejut bila baca satu entri pasal ibu mengandung ni.

korang mesti pernah terfikir mengenai apa topik yang di bincangkan oleh ibu - ibu mengandung ini sewaktu mereka mengandung.

info ibu mengandung
comelnya baby ni.


selain dari pemakanan adalah benda yang mengejutkan korang. jangan sampai korang nangis sudah lah.

korang rujuk pautan ini .

Memang seorang ibu buat persediaan yang rapi untuk menyambut bayi mereka. namun kalau korang tengok pautan yang aku kongsikan tu kan, korang mesti rasa something.

aku tak mau cerita panjang , pautan yang aku kongsikan ni sesuai untuk ibu-ibu di luar sana. para suami pun kena ambil tau juga. anak korang nak keluar dah woi. hahaha

jangan terkejut tau.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.