Senarai Pelakon Drama 3 Dara Kg.com

10 Julai 2017

Drama 3 Dara Kg.com. Drama baru yang di barisi pelakon hebat ini bertajuk drama 3 dara kg.com. Drama ini menggantikan drama megat extend yang telah tamat siarannya raya baru-baru ini. ramai yang suka drama sebelum ini. jadi tiada masalah untuk mengadaptasikan dengan drama baru ini kan.

Di barisi oleh 3 pelakon wanita sebagai peneraju utama, pasti akan membuatkan anda rasa bingit dengan gelagat-gelagat mereka. bakat lakonan mereka juga tidak boleh di nafikan lagi. Bagi yang nak tahu pelakon drama ini. Berikut merupakan senarai pelakon drama 3 dara kg.com.


Senarai Pelakon Drama 3 Dara Kg.com
Senarai Pelakon Drama 3 Dara Kg.com


SENARAI PELAKON DRAMA 3 DARA KG.COM


Bilangan Episod : 24 episod
Tarikh Mula Tayangan : 5 Julai 2017
Waktu Tayangan: Rabu-Jumaat, 9.00 malam
Saluran Siaran : Astro Warna dan Maya HD
Senarai Pelakon :

→Scha Alyahya
→Marsha Milan
→Nasz Sally
→Gambit Saifullah
→Qara Lyana

Senarai Pelakon Drama 3 Dara Kg.com
Senarai Pelakon Drama 3 Dara Kg.com


Kalau ada gambit, mesti cerita ni best. hahaha aku ni tak habis-habis dengan gambit je keja. hero malaya ni weh. sapa boleh lupa kan. Mana ada artis yang rambut macam dia sekarang ni , semua nak jadi macam mat salih atau korea ja kan. ni baru wajah malaysia.

Selain gambit, 3 artis lain yang turut sama menjayakan drama 3 dara dot com ini sebagai pelakon. antaranya adalah Scha Alyahya ,Marsha Af dan juga Nasz Sally. mereka inilah tunjang kepada drama ini.

Jom kongsikan Senarai Pelakon Drama 3 Dara Kg.com ini dengan rakan -rakan lain. Jangan lupa tengok drama ni di Astro setiap rabu hingga jumaat. Memang lawak habis cerita ni kan. selamat menonton.

Entri Sebelum - Resepi Telur Dadar Mayonis Mudah dan Cepat .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .