Biodata Daler Yusuf Pelakon Drama Encik Suami Mat Salih Celup

26 September 2017

Biodata Daler Yusuf . Pelakon kacak yang bernama Daler yusuf ini merupakan pelakon baru dan masih ramai yang mengenali beliau. Memiliki wajah kacak dan kacukan ini membuatkan wajahnya jadi lain dari kebiasaan rakyat malaysia. Bagi yang belum mengenali Daler Yusuf, apa kata korang baca dulu biodata daler yusuf pelakon ini untuk kenal dengan dia. yang mana dok tanya pasal biodata dia ni, baca lah yer. hehehe

Terbaru, Daler yusuf membawa watak dalam drama TITIAN CINTA sebagai Ryan dalam drama tersebut. korang dah tengok ke lakonan dia dalam drama tu ? kalau dah tengok jom komen sikit .

Biodata Daler Yusuf
Biodata Daler Yusuf

Biodata Daler Yusuf Pelakon Drama Encik Suami Mat Salih Celup

Pelakon DALER YUSUF berdarah kacukan ini membina kerjayanya sebagai pelakon di malaysia sejak beberapa tahun kebelakangan ini. dia juga menjadi antara pilihan pengarah di sini. Inilah daler yusuf seorang pelakon drama .

Nama Penuh : Daler Yusuf bin Muhammad
Nama Artis : Daler Yusuf
Asal : -
Tarikh Lahir : 25 ( 2017 )
Umur : 1992
Instagram : https://www.instagram.com/daleryusufDrama lakonan : Suamiku Mat Salih Celup, Titian Cinta 



Terbaru, drama lakonan daler yusuf ini akan menemui penonton iaitu drama encik suami mat salih celup . Pelakon lain yang terlibat adalah seperti Nelydia senrose dan lain-lain . Lepas ni mesti ramai yang akan kenal siapa daler yusuf kan. lepas ni mesti terkenal macam artis-artis lain. hehe kita doakan beliau berjaya dalam dunia seni malaysia ini. Jom kongsikan biodata daler yusuf ni di media sosial korang tau. Sekian .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .