Senarai Pelakon Drama Titian Cinta

Drama titian cinta ini di barisi oleh pelakon-pelakon hebat tanah air. antara pelakon drama ini adalah zul arifin dan farah nabilah tau. korang mesti tahu dua pelakon ni sebabnya diorang ni ada ramai peminat dalam negara , jadi mesti ramai yang nak tengok drama adaptasi dari novel macam ni kan.

Drama ni baru sahaja ditayangkan bagi menggantikan drama Meh Sandar lagi lakonan Alif Aziz dan Mira Filzah. Aku pun tak sempat nak layan drama ni. nanti kalau aku rajin, aku buat review ya. jom baca senarai pelakon drama titian cinta yang best dan menarik ini. baca di bawah ya


Senarai Pelakon Drama Titian Cinta
Senarai Pelakon Drama Titian Cinta

Senarai Pelakon Drama Titian Cinta


korang kenal kan dengan pelakon dalam DRAMA TITIAN CINTA ni. selain dari pelakon kacak zul ariffin dan Farah Nabilah, ada ramai lagi yang membintangi drama ni. Drama 28 episod ini semakin hari semakin hangat dan panas. penuh timeline aku pasal drama yang mula di tayangkan sejak 11 september hari tu.

Selain tu, pelakon seperti zul ariffin, farah nabilah , daler yusuf,Tisha shamsir,Dian P Ramlee dan Arash Mohd serta puan seri nora lakonan marisa yasmin yang menguatkan setiap jalan cerita untuk drama titian cinta ini

Ya, kita dah agak benda ni akan berlaku. di tayangkan ketika waktu peak dan di barisi pelakon hebat pasti membuat drama 'viral ' 2017 ini mempunyai kelebihan di sisi peminat tanah air. pandai tv 3 buat duit. eh hahaha

Jangan lupa tonton drama Titian cinta ini setiap hari isnin hingga khamis pada jam 7 malam hanya di tv 3

Sinopsis Drama Titian Cinta 


Sinopsis drama Titian cinta ini adalah mengisahkan tentang Harris yang kuat cemburu dengan Aisy iaitu isterinya . dia sanggup menghalau aisy kerana perempuan lain yang menghasutnya. Akhirnya dia menyesal dengan tindakan yang di lakukan.

setelah beberapa tahun, Harris bertemu semula dengan aisy. aisy terkejut kerana dia ingat yang dia sudah di ceraikan oleh harris rupanya tidak. apa yang berlaku selepas itu. baca sinopsis cerita ini di sini - Sinopsis Drama Titian Cinta


Lama tak tengok Zul Arifin berlakon dekat tv kan. ke aku yang ketinggalan. hahaha mesti ramai yang ternantikan aktor kacak ini menghiasi drama di tv di waktu-waktu utama seperti waktu tayangan drama titian cinta ini.

Ada ke peminat-peminat Zul arifin dengan farah nabilah dekat sini ? kalau ada jom komen di bawah ni tau mengenai lakonan mereka dalam dalam drama titian cinta. pelakon drama titian cinta  yang lain pun hebat juga kan.


Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.