Social Media

Encik Suami Mat Salih Celup

Encik Suami Mat Salih Celup. Drama baru ini akan mula di tayangkan tidak lama lagi. Pelakon Drama encik suami Mat Salih Celup ini adalah di bintangi oleh Nelydia senrose dan daler yusuf sebagai peneraju utama. 

Nanti aku update semula sama ada drama ini menggantikan drama apa di tv 3 nanti. Berikut merupakan Senarai Pelakon Drama Encik Suami Mat Salih Celup.



Encik Suami Mat Salih Celup
Senarai Pelakon Drama Encik Suami Mat Salih Celup



ENCIK SUAMI MAT SALIH CELUP




Tarikh Mula Siaran  : Jun 2017
Saluran Siaran : jumaat hingga ahad, 7 mlm ,TV3
Waktu Siaran : -
Senarai Pelakon

Daler Yusuf
Nelydia Senrose
Nadiyah Shahab
Fikhree Bakar
Ozlynn
Zila Bakarin

Encik Suami Mat Salih Celup
Encik Suami Mat Salih Celup

**gambar sumber facebook


Pelakon ENCIK SUAMI MAT SALIH CELUP ini pasti membuatkan korang tertawa dengan telatah komedi romantik oleh pasangan pelakon utama ini. Aku tengok iklan drama ni pun nak tergelak dah .


tapi aku rasa jalan ceritanya lebih kurang jer dengan drama-drama lain. 

Jom kongsikan senarai pelakon drama encik suami mat salih celup ini dengan rakan-rakan lain. Tak lama lagi nak tayang dah kan. Jangan lupa tengok drama ni tau !. semoga bermanfaat.

Sekian.

1 comment:

Powered by Blogger.