Pelakon Drama Encik Suami Mat Salih Celup. Drama baru ini akan mula di tayangkan tidak lama lagi. Pelakon utama untuk cerita ini adalah di bintangi oleh Nelydia senrose dan daler yusuf sebagai peneraju utama. 

Update 2019, Drama ini diulang tayang kembali di tv3 pada bulan September ini. Waktu Tayangan adalah pada hari Sabtu dan Ahad jam 7 pm. Kalau anda peminat drama ini, boleh lah tengok balik kan. hehe



Encik Suami Mat Salih Celup
Senarai Pelakon Drama Encik Suami Mat Salih Celup



Pelakon Drama Encik Suami Mat Salih Celup




Tarikh Mula Siaran  : Jun 2017
Saluran Siaran : jumaat hingga ahad, 7 mlm ,TV3
Waktu Siaran : -
Senarai Pelakon

Daler Yusuf
Nelydia Senrose
Nadiyah Shahab
Fikhree Bakar
Ozlynn
Zila Bakarin

Ulang Tayang : September 2019 

**gambar sumber facebook


Drama ini pasti membuatkan korang tertawa dengan telatah komedi romantik oleh pasangan pelakon utama ini. Aku tengok iklan drama ni pun nak tergelak dah .


tapi aku rasa jalan ceritanya lebih kurang jer dengan drama-drama lain. 

Jom kongsikan senarai pelakon drama ini dengan rakan-rakan lain. Tak lama lagi nak tayang dah kan. Jangan lupa tengok drama ni tau !. semoga bermanfaat.

Sekian.

1 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post