HARGA PROTON SAGA BARU 2017 !

21 Februari 2017

HARGA PROTON SAGA BARU 2017 ! |  Rakyat Malaysia sudah pasti berbangga dengan pencapaian proton yang mana ia merupakan idea mantan Perdana Menteri , Tun Mahathir . Kini Proton kembali mengorak langkah dalam industri permotoran apabila sentiasa mengeluarkan model baru setiap tahun .

Kali ini, kita sembang pula pasal Harga Proton Saga Baru 2017 . berikut merupakan senarai harga proton saga baru .


HARGA PROTON SAGA BARU 2017 !


Disebabkan design kereta proton saga baru ini agak cantik, ramai yang sudah mula memiliki kenderaan ini . dah lah cantik, murah pulak tu. hehehe

Harga proton saga ini berlainan mengikut lokasi di jual antaranya seperti di sabah dan sarawak, labuan dan Langkawi .

Lepas dah tau, HARGA PROTON SAGA BARU 2017 ! , korang bandingkan tak dengan harga kereta-kereta lain . kalau korang suka bandingkan, bagus juga sebabnya korang boleh berjimat. kalau korang minat design dan tak kira harga , sapu jer semua . hehehe

Tengok di sini - Gambar Proton Saga baru

aku pun suka tengok design dari harga .kalau design kita puas hati, nak bawa kereta pun sedap je . hehe

Sekian .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .