SENARAI PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET !

Share:
SENARAI PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET ! | Drama baru yang di tayangkan di tv 3 yang menggantikan Drama biar aku jadi penunggu . Kali ini ada beberapa kelainan sedikit dalam drama baru ini . nak tahu tak ? 

Sebelum tu , jom lah kita baca Senarai Pelakon Drama Suamiku Paling Sweet .


pelakon drama suamiku paling sweet



SENARAI PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET !

TAJUK DRAMA : DRAMA SUAMIKU PALING SWEET
Bil Episod
 : 28 
Tarikh Mula Tayangan : 13 Februari 2016
Saluran Siaran : TV3
Senarai Pelakon : 

Nik Adam Mika
Fazren Rafi
Aedy Ashraf
Natasya Mahyan
Amirul Faqeem
Fazlina Ahmad Daud
Liza Abdullah
Lia Natalia
Kelainan Drama Suamiku Paling sweet berbanding Drama sebelum ini adalah drama ini agak menarik dan jalan ceritanya tidak terlalu sedih . mungkin masih awal kot, nanti lama-lama kita tak tau pulak kan .


SEDUTAN DRAMA SUAMIKU PALING SWEET !





Setakat ini banyak drama yang korang dah tonton , Apa pendapat korang mengenai SENARAI PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET ! , Agak-agak korang lah kan, drama ni boleh trending tak ? hehe

Sekian .

1 comment: