Social Media

BILA BR1M 2017 MULA DI BAYAR ?

BILA BR1M 2017 MULA DI BAYAR ? | Ramai yang tanya mengenai bantuan rakyat 1 Malaysia atau lebih di kenali sebagai  BR1M . persoalan tertumpu kepada bila BR1M mula di bayar ?


BILA BR1M 2017 MULA DI BAYAR ?


Baik , mengikut apa yang di umumkan oleh Perdana Menteri kesayangan ramai , tarikh BR1M mula diagihkan adalah bermula dari 18 febuari 2017 .

update :
18 Febuari 2017 : BR1M secara Boucer .
22 Febuari 2017 : BR1M terus ke akaun bank .

Pengagihan BR1M ini akan di lakukan secara berperingkat mengikut nama yang telah di tetapkan .

Jadi, korang boleh semak mulai 18 febuari ni untuk tengok sama ada duit dah masuk atau belum .kalau belum , mungkin anda termasuk dalam agihan yang seterusnya .

Faham kan .

Baik, yang keduanya ramai yang tanya mengenai kenapa permohonan BR1M tak di luluskan ? mereka memohon tapi tidak di luluskan .

ini mungkin jawapannya - SYARAT KELAYAKAN MEMOHON BR1M

Harap info berkaitan BR1M tu bermanfaat untuk korang .

Sedikit pesanan kepada penerima BR1M . ini ulangan pesanan yang lebih kurang sama macam aku pesan tahun lepas . dapat BR1M utamakan dulu untuk selesaikan hutang korang .

jangan sibuk nak beli phone baru ja keja. aku tau BR1M ni boleh beli iphone.. ehhh. hahaha

Semoga ia dapat menampung kekurangan korang untuk bulan ni. jom share entri  BILA BR1M MULA DI BAYAR ? ni dengan kawan-kawan korang yang lain. semoga bermanfaat.

Sekian .

2 comments:

Powered by Blogger.