5 BARANG BERHARGA RM 2017 !

5 BARANG BERHARGA RM 2017 ! | Sejak dua tiga menjak ini , aku selalu dapat email dari lazada . sebabnya mungkin aku dah lama tak shopping dengan lazada. jadi lazada pun rindu dekat aku lah kan. ehh . haha melawak ja . Sambil-sambil aku dok baca email dari  lazada, aku terfikir apa 5 barang yang aku betul-betul teringin nak beli dengan lazada .

Beli dengan Lazada .


Aku yakin, kebanyakkan rakyat malaysia menggunakan khidmat shopping online dengan lazada.com . Korang beli gajet , alatan rumah dan sebagainya itu semuanya melalui lazada. bukan tanda korang malas ke kedai tetapi korang sebenarnya bijak menggunakan teknologi terkini yang menjadi pilihan masyarakat sekarang ni . betul tak ?

Beli 5 barang dengan lazada .


Berbalik kepada 5 barang yang aku teringin nak beli dengan lazada. Sebenarnya setiap dari kita nak beli barang dengan perkhidmatan lazada . tetapi selalunya kita akan tunggu hujung bulan bila dah dapat gaji baru kita akan shopping. betul tak ? atau pun korang selalu dapatkan boucer diskaun dari lazada untuk proses penjimatan.

aku pun selalu juga usha boucer dari lazada. hehe 5 barang yang aku teringin sangat itu adalah seperti berikut :


1. SAMSUNG TAB S SM-T 800 32GB


SHOPPING LAZADA

Selain dari laptop, aku teringin nak ada tab, bukan apa senang nak bawa ke mana-mana dan juga dapat memudahkan aku menulis dan update blog. tak perlu usung laptop bila kita pergi travel dan bekerja .

2. LOGITECH KEYBOARD 


SHOPPING LAZADA

Aku sememangnya peminat logitech , aku ada mouse logitech dan keyboard logitech. cumanya kali ini aku nak satu lagi yang lebih baik dan lebih awesome .Sebab utama aku nak keyboard logitech adalah kerana keselesaan dan kelembutan bila kita menaip menggunakan keyboard . aku pernah rasa keyboard yang keras dan aku tak suka benda tu .

3.COMFORT OFFICE CHAIR 


SHOPPING LAZADA

ini impian aku . hehe nak satu kerusi office untuk di letakkan di dalam bilik. hahaha lebih selesa update blog dan bekerja secara online ni. hehe kalau ngantuk boleh terus lentok dan tidur. korang nak cam ni tak ?

4. JAM


SHOPPING LAZADA

Aku antara hantu jam . kalau tak bawa jam sewaktu keluar dari rumah , memang akan jadi masalah kepada aku. jadi aku teringin nak jam mahal macam ni . cantik dan awesome gitu .


5. SPEAKER


SHOPPING LAZADA

Sapa layan goblin ? haa, korang dengar sound effect dia yang awesome dan gempak tu. mesti lagi gempak bila pakai speaker. dulu aku tak  nampak keperluan speaker ni , sejak dua tiga menjak ni, barulah aku nampak keperluannya. aku nak satu !

Selesai 5 barang , korang cuba tengok harga dia ! wow ! RM 2017 wehh.. kena simpan duit macam ni . kalau lazada nak bagi hadiah, kita sedia menerimanya. ehh hahaha

Pengalaman beli barang dengan lazada ?


Sebelum ini aku pernah juga membeli barang dengan lazada.com . Alhamdulillah, kesemua barang sampai dengan selamat . Antara barang yang aku pernah beli adalah 4k Action camera dan Liar detector . kedua-dua pengalaman ini aku pernah tulis sebelum ini . Pembaca untuk entri 4k action camera dah mencecah 22k ! wow .

Aku harap, impian aku nak dapat kan senarai 5 barang yang aku nyatakan dalam entri 5 BARANG BERHARGA RM 2017  menjadi kenyataan . kalau korang nak beli barang sama macam aku, apa kata korang pergi ke laman web lazada untuk maklumat lanjut. Dengar cerita ada sales ! huhuhu

[+] Laman Web Lazada.com [KLIK] 

Apa tunggu lagi, gaji dah masukkan . hehe jom lah shopping dengan lazada ! aku dah lama tak shopping ni . hehe satu peringatan sahaja, berjimat dan jangan boros. selesaikan perkara yang utama sebelum perkara-perkara lain.

Sekian.

Previous Post Next Post