TARIKH AKHIR TUKAR KAD BARU CIMB BANK !

Share:
TARIKH AKHIR TUKAR KAD BARU CIMB BANK ! | Menjelang beberapa hari lagi sebelum memasuki tahun 2017, pastinya ramai yang sedang memenuhi bank-bank yang ada untuk menukar kad debit yang lama kepada kad debit yang baru. Ini kerana selepas memasuki tahun 2017, kad debit yang lama sudah tidak boleh di pakai lagi. Bagi yang bertanyakan bilakah TARIKH AKHIR TUKAR KAD BARU CIMB BANK ? .

TARIKH AKHIR TUKAR KAD BARU CIMB BANK adalah pada 20 Disember ini di ke semua cawangan Cimb bank yang ada di dalam Malaysia. Jadi segeralah pergi tukar dan menghadap kesesakan yang berlaku di sesetengah bank ketika proses penukaran kad kepada kad yang baru ini.


TARIKH AKHIR TUKAR KAD BARU CIMB BANK


Kesesakan yang berlaku ini adalah berpunca kepada pengguna sendiri yang sengaja melewat-lewatkan penukaran kad bank sehingga ke tarikh akhir penukaran. oleh sebab itulah , mereka terpaksa menunggu lama untuk penukaran kad yang baru. Jadi jangan salahkan pekerja bank pulak ya.

Kalau nak tukar kad bank selepas 20 disember boleh ke ?

Jawapannya boleh . tetapi ia di bimbangi prosesnya akan menjadi lambat . ini di akui sendiri oleh pegawai CIMB yang bercakap mengenai penukaran kad ini di dalam Buletin Utama Tv3 . Sebagai maklumat tambahan, Cimb tidak menyediakan khidmat penukaran kad bank secara online seperti yang di lakukan oleh Maybank. harap kalian memahami.

Artikel berkaitan : Cara tukar kad Cimb lama kepada yang baru

Bagi yang belum tukar kad bank, silakan tukar kad bank anda sebelum TARIKH AKHIR TUKAR KAD BARU CIMB BANK !. Bersabarlah menempuhi dugaan kesesakkan ketika menukar kad bank tersebut. tolong kongsikan entri ini kepada rakan-rakan lain. Mungkin diorang pun tak tahu tarikh akhir ini. semoga bermanfaat kepada kita semua.

Sekian.

2 ulasan:

  1. Huhhh panas sekejap muka...alahaiii maybank je buat online kan...dah settle maybank...cimb je belum...okey lah hari jumaat ni free sikit nak terjah cimb nanti... TQ ingatkan sis

    BalasPadam