CARA TUKAR KAD CIMB BARU SECARA ONLINE !

CARA TUKAR KAD CIMB BARU SECARA ONLINE ! | Pertamanya aku nak bagitau, aku tak pernah cuba CARA TUKAR KAD CIMB BARU SECARA ONLINE kerana aku pergi ke bank secara terus dan tukar kad dekat sana. Yang kedua, aku dapat maklumat ini dari facebook dan aku kongsikan dengan korang. Yang ketiga, aku try buat macam di maklumkan dalam  perkongsian facebook, tapi dekat wall aku atau hompage cimb bank aku tak keluar seperti yang dalam gambar . jadi aku tak boleh guide korang secara direct.

Jadi nak buat macam mana ? korang try ikut panduan yang di kongsikan di facebook macam aku tulis di bawah. Kalau ada, teruskan dengan step seterusnya. kalau tak ada, siap-siap dan terus pi tukar dekat bank ya.

Artikel berkaitan : Tarikh Akhir Tukar kad cimb bank

CARA TUKAR KAD CIMB BARU SECARA ONLINE !

1. Log ini ke home page (cimbclick korang)
2. Ada iklan seperti dalam gambar di bawah .


CARA TUKAR KAD CIMB BARU SECARA ONLINE !

3. klik yes.
4. ikut langkah seterusnya.
5. Selesai.

Gambar dan maklumat sumber : Page viral media Johor

Macam aku cakap tadi, kalau dekat home paga cimbclick korang tak ada benda ni, maksudnya korang takleh nak tukar secara online kad cimb. jadi macam mana nak buat ? pergi ke bank cimb berdekatan anda dan buat penukaran di sana. Untuk pengetahuan korang ada cawangan cimb yang buka pada hujung minggu bagi memudahkan korang tukar kad.

Artikel berkaitan : Cara Tukar Kad CIMB BANK YANG BARU

Jadi, segeralah tukar kad cimb sama ada dengan CARA TUKAR KAD CIMB BARU SECARA ONLINE atau pun Tukar secara terus di bank cimb yang berdekatan anda. kalau korang ada persoalan sama ada boleh ke tidak tukar kad selepas tahun 2016. korang rujuk Pautan ini ya. Terima kasih.

Sekian.

Previous Post Next Post