ASTRO BAGI CHANNEL FREE KE ?

ASTRO BAGI CHANNEL FREE KE ? | Semalam, heboh di media sosial mengenai Astro bagi Channel free selaam sebulan ke ? . Pada mulanya aku macam tak percaya sangat, yela kan, Astro kana ada bad track dengan pengguna dia sendiri. Ramai yang kutuk Astro sebab naikkan harga bil baru-baru ini . dan sekarang dengar cerita bagi channel free lak ? Pasti ada udang di sebalik mee. aku pun try je lah buka Channel yang aku tak langgan. dan apa yang berlaku ?



ASTRO BAGI CHANNEL FREE KE ?

Betul lah, Astro bagi channel free kepada pengguna Astro . Aku rasa dia bagi free ni sebab bulan kemerdekaan rasanya . Bulan Ogos kan bulan rekaan. Dengar cerita Astro bagi selama sebulan. jadi boleh lah tengok puas-puas rancangan yang korang minat . Setiap tahun pasti akan ada qaktu-waktu tertentu yang diberi oleh Astro untuk kita menonton channel-channel yang kita tidak langgan .

Baca juga artikel tahun lepas : Astro bagi channel free .

Cumanya kenaikkan harga Astro baru-baru ini satu yang amat menduka citakan. Majoriti rakyat malaysia menggunakan Astro. jadi kenaikkan ini agak membebankan rakyat malaysia. rasanya Skmm tengah siasat mengenai kenaikkan tu. tapi tak dengar cerita lak follow up depa macam mana kan.

Setakat ini, korang rasa astro masih relevan atau tidak di Malaysia ?

Sekian.

update terkini ( 8 malam , 1 ogos ) : aku ada baca dekat page astro di ruangan komen,  dia cakap

Free preview adalah dari 12am 31 Julai 2016 sehingga 6pm 1 Ogos 2016  

jadi maksudnya, takda channel free untuk sebulan tau ! sebab dia habis setakat pukul 6 tadi ja .

harap maklum !

seronok kena troll dengan page2 besar. haha puihh

Previous Post Next Post