Astro Bagi Channel FREE !

23 Ogos 2015


Hai,

untuk pengetahuan pengguna Astro sekalian, korang boleh tgk channel2 dkat Astro korang sekarang ni !

sebab semua channel boleh di tonton walaupun kita tak langgan dia pun. maksud aku langgan channel tu la. Astro kena ada, kalau tak macm mana nak tgk.. hehe

Mulai semalam sampai 31 Ogos ini, semua channel dapat di tonton.

dah dapat peluang ni, jom layan Movie. hahaha

Astro hadiahkan 150 saluran percuma selama 10 hari sebagai tanda terima kasih

Sebagai penghargaan pihak Astro kepada pelanggannya, mulai 22 Ogos ingga 31 Ogos 2015, selama 10 hari pelanggan boleh menikmati lebih dari 150 saluran percuma di rangkaian Astro. Ia turut termasuk dengan saluran berunsurkan informasi, hiburan dan sukan serta saluran-saluran berdefinisi tinggi (HD).  - dipetik dari FB ASTRO

Hal ini susulan daripada kemenangan Astro dalam Putra Award baru-baru ini. Tahniah Astro !

**lepas ni kurangkan lah bil kita orang lak yer.. haha

2 ulasan:

  1. Sokong kurangkan cost bil pulak lepas ni..hihihi..

    BalasPadam
  2. Takdak astro kt hospital. Hehe

    BalasPadam

Kataubaid© .