GAMBAR BANJIR DI PULAU PINANG !

GAMBAR BANJIR DI PULAU PINANG ! | Setelah seharian hujan , maka terjadilah banjir akibat tidak mampu menahan air hujan yang melimpah ruah. itulah yang terjadi di sebahagian negeri Pulau Pinang yang di landa banjir akibat hujan lebat yang tidak berhenti untuk beberapa ketika. Kita doakan semoga seluruh negeri selamat dan terpelihara dari musibah. selain Pulau Pinang, kedah juga mengalami banjir iaitu di kawasan Yan . Berikut merupakan gambar banjir di Pulau Pinang .



GAMBAR airport penang BANJIR DI PULAU PINANG !

GAMBAR airport penang BANJIR DI PULAU PINANG !

GAMBAR airport penang BANJIR DI PULAU PINANG !

GAMBAR BANJIR DI PULAU PINANG !

GAMBAR BANJIR DI PULAU PINANG !

GAMBAR BANJIR DI PULAU PINANG !

GAMBAR BANJIR DI PULAU PINANG !

GAMBAR BANJIR DI PULAU PINANG !


Pagi hari ini pun , masih hujan tidak berhenti. harapnya hari ini tak ada apa-apa yang berlaku lah ya. semalam , akibadat dari banjir dan hujan lebat. ramai yang terkandas dalam keseesakan lalu lintas , traffic jam di kawasan pulau ni. hari ini, kita tengok petang ni macam mana, kalau hujan lagi, kemungkinan besar, peristiwa semalam akan berulang.

Sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

Sue Izza Sue Izza July 19, 2016 at 12:51 PM
uishhhh teruk juga ye...banjir kilat kan?

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)