LIRIK LAGU SUDAH KU TAHU BY PROJECTOR BAND !

LIRIK LAGU I Lagu Sudah Ku Tahu by PROJECTOR Band ini antara lagu yang menarik untuk tahun 2016 . entah sebab apa sedap lak dengar. dia ad unsur-unsur lagu lama tahun 90 an dulu . Aku rasa sebab tu lah lagu ini agak terkenal. Ia juga menjadi lagu smule buat Khai bahar.

LIRIK LAGU SUDAH KU TAHU BY PROJECTOR BAND !

Berikut merupakan Lirik Lagu Sudah ku Tahu by Projector band .

Lirik Lagu - Sudah Ku Tahu

Seringkali aku menduga
seringkali ini terjadi
segala rahsia sudah ku tahu
rupanya aku tak dicintai

Untuk apa kau buat ku begini
segala apa yang telah ku lakukan
Airmataku mengalir dipipi
segala yang ku korbankan tuk dirimu

Mengapa masih lagiku
bediriku menunggu cintamu
mengapa masih adamu
menyakiti di siang malamku
aku terima cintaku dipersiakan wooo !!!

C/O Sayang !! 
aku kau lupa
aku kau luka
tanpa kau sedar
Sayang !!
selamat tinggal
akukan pergi
buat selamanya
Aku pasti kau bahagia tanpaku SELAMANYA ...

lirik sumber : http://belogisam.blogspot.my/2015/12/projector-sudah-ku-tahu-lirik.html 

Sekian.

p/s :  korang kaki selfie ? pernah tak korang terfikir yang selfie korang tu betul atau tidak ? nak jadi legend dengan berselfie . Tengok sini .
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)