SHOPPING PRODUK KECANTIKAN DENGAN CLINELLE.COM ! FREE SHIPPING IF ORDER ABOVE RM 50 !


SHOPPING ONLINE PRODUK KECANTIKAN DENGAN CLINELLE.COM I Dah macam rutin pulak aku buat entri pasal Shopping online setiap Hujung minggu. hehe Hangpakan cuti hujung minggu, jadinya masa untuk usha atau window shopping lebih banyak ye dak ? so, boleh lah terjah shooping online di Clinelle.com pulak !

PRODUK KECANTIKAN DENGAN CLINELLE.COM

Baik, Korang mesti tertanya-tanya apa yang ada dekat Clinelle.com ni kan. Pertamanya, Clinelle.com ini merupakan anatara syarikat yang menawarkan Shopping online untuk pengguna mereka . Macam semua orang tahu,sekarang ni semua pakat nak senang jer kan. semua nak delivery. makan pun orang amik delivery sekarang. ni kan pulak shopping.

Jadi Clinelle.com menawarkan perkhidmatan shopping online terhadap produk kecantikan milik syarikat mereka  . Antaranya adalah Cleanser, Moisturiser Sun care dan macam-macam lagi produk mereka.


Korang boleh usha dekat sini . Selain itu Clinelle.com juga menawarkan pembayaran dengan cara Bank Transfer  dan juga melalui Visa dan Master Card.  Untuk cara pembelian juga telah di letakkan di blog mereka macam dalam gambar di bawah ini. mudah sahaja nak shopping di sana.

PRODUK KECANTIKAN DENGAN CLINELLE.COM


PRODUK KECANTIKAN DENGAN CLINELLE.COM
Oh yaa ! Ada tawaran untuk pembeli yangmembeli lebih dari RM50 ! iaitu Free Shipping ke rumah anda ! wow. tawaran yang jarang di lakukan oleh perniaga betul tak ? Jadi, korang tunggu apa lagi, gi survey di SINI . Tengok yang mana berkenan. leps tu beli lah. tak kan aku nak belanja pulak kan. hehehe.

PRODUK KECANTIKAN DENGAN CLINELLE.COM

Dalam laman web clinelle.com juga terdapat pelbagai info mengenai syarikat mereka bagi memudahkan anda mengetahui dan mengenali mereka. Korang boleh tengok di bahagian bawah Blog clinelle.com.


Aku selalu ingatkan agar, berbelanja dengan bijak. dan jangan boros ya !

sekian.

Previous Post Next Post