BUDAK GUNTING LIDAH KERANA DI BULI !


BUDAK GUNTING LIDAH I Dalam kejadian yang berlaku pada semalam, Seorang pelajar sekolah rendah yang memotong lidahnya menjadi sebutan ahli netizen . Pelbagai komen di lontarkan mengenai isu yang berlaku ini. Menurut Laporan Harian Metro hari ini , Mangsa melaporkan yang dia di suruh untuk menggunting lidahnya oleh sekumpulan pelajar yang membulinya di sekolah.

BUDAK GUNTING LIDAH
sumber harian metro

Jika dia tidak mengikut arahan itu, dia akan di pukul oleh mereka.Mangsa juga merupakan pelajar darjah dua manakala yang membuli itu dikata berusia darjah 3 . Ibu mangsa menyerahkan segala tugas penyiasatan kepada pihak polis .

baca laporan harian metro : Di Suruh Gunting Lidah .

komen kataubaid :

Semoga adik ini cepat sembuh dan kembali seperti sedia kala. sebagai pemerhati dan pembaca berita ,kita serahkan sahaja laporan yang akan di keluarkan oleh pihak polis tidak lama lagi. tak perlu kita cari budak yang melakukan benda ni . selalunya netizen akan berlagak pandai dalam nak hebohkan sesuatu.

apa kata kita serahkan kepada pihak berkuasa untuk melakukan penyiasatan. Ibu mangsa juga menyerahkan kepada pohak polis untuk melakukan siasatan. senyum selalu . Mak ayah di luar sana, sekali sekala cuba tanya apa yang anak anda buat di sekolah. tanya dalam keadaan minat nak tahu bukan nak marah atau menghukum. mesti banyak yang mereka nak cerita.

sekian.
Previous Post Next Post