DEMAM HINDUSTAN KEMBALI KE MALAYSIA !


FENOMENA DILWALE I Shah Rukh Khan , Kajol itulah nama yang menjadi buah mulut kita sekarang ini. Filem lakonan mereka memberi kesan yang sangat mendalam kepada penonton. Filem Dilwale berjaya mencuri hati penonton terutamanya di Malaysia .

Walaupun SRK dan Kajol semakin berusia namun lakonan mereka memang tidak mengecewakan . wajah mereka juga tidak di mamah usia. kalau korang perasan. ada artis yang bila sudah berusia wajah meraka jadi lain.kalau korang tak percaya korang tengok dekat sini . tetapi tidak berlaku pada shah rukh khan dan kajol.

Dilaporkan,filem ini tidak popular di negara India tetapi menjadi satu fenomena untuk beberapa negara dan antaranya adalah Malaysia.Sejujurnya aku ni bukan lah peminat Filem hindustan, Filem Dilwale ini pun aku belum tengok.
shah rukh khan

noob gila kan aku. ada kawan-kawan kita yang dah repat tengok filem ni di pawagam. ada 2 kali,3 dan ada yang dah hampir 8 kali.hebat korang . aku tak mampu nak fokus kalau duduk dalam panggung.

Apapun, fenomena hindustan sudah kembali ke Malaysia. Setelah sekian lama kita tengok , tak banyak filem hindustan yang berjaya masuk ke panggung wayang kita. mungkin faktor promosi yang kurang atau pelakon yang tidak menarik penonton untuk ke panggung.

kajol

Apapun semangat kita menonton apa jua filem, ingat satu ja. jangan lupa ambil pengajaran dari filem tersebut. kalau sekadar nak tengok sweet2 pasangan pelakon, rugi lah korang. filem yang di sampaikan adalah untuk mengajar masyarakat. tapi kita pulak faham sebaliknya. rugi rugi. oklah.

aku rasa cukup kot coretan ringkas aku ini. aku nak tulis panjang-panjang pun aku bukan power bab-bab hindustan ni. aku just nak sampaikan dekat korang yang malaysia telah di landa fenomena dilwale ! itu ja. haha

aku tengok artis-artis kita pun tak ketinggalan buat parodi lagu dilwale, janamjanam dan gerua. haha aku tengok sheira ayob, wawa zainal, janna nick dan ramai lagi yang buat parodi lagu tersebut. mungkin untuk memeriahkan lagi fenomena dilwale dalam kalangan peminat. korang yang menonton filem Dilwale, apa pendapat korang mengenai filem tersebut ? ce kongsikan dengan aku .:)

sekian.

korang dah tengok perubahan wajah artis ? wajah mereka ketika muda dan sekarang . aku paling terkejut tengok wajah harry potter. haha lain benor dulu dan sekarang. ada lagi ramai artis korang boleh tengok . ( klik sini ) . korang pasti terkejut .


Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)