PENGALAMAN PERTAMA MAKAN KFC RICE WRAP I AKU TAK SUKA WASABI !



Baru-baru ini aku makan KFC WASABI RICE WRAP . Abah aku yang belikan so, aku pun macam excited bila tengok dia roll roti tu. terliur sangat.untuk pengetahuan korang, wasabi rice wrap ini menggabungkan ayam crispy, nasi rumpai laut, wasabi dan beberapa ingredient lain dalam roti tersebut.

Aku suka, ayam crsipy yang ada dalam roti tu. rangup dan sedap . cumanya aku baru perasan yang aku tak boleh masuk dengan nasi rumpai laut dan wasabi. alamatnya, nak termuntah lah. sebelum-sebelum ini aku jarang makan wasabi. tiba-tiba makan ,itu yang menyebabkan jadi muak tu.

KFC RICE WRAPOverall respi ini nice dan korang patut cuba. buat yang tak makan wasabi macam aku tu. korang tengok je la orang lain makan. haha perut aku pun tak tahan. dan jangan risau KFC Wasabi Rice wrap ini tak terlalu pedas pun. just nice.

Dengan harga yang berpatutan. korang akan kenyang bila makan roti ini .Sejak dari itu , aku mula mengenali wasabi itu apa. hahaha rupa-rupanya dah banyak resepi yang menggunakan wasabi ini.antaranya dalam coklat kitkat dan beberapa lagi makanan .dan kebanyakkan dari mereka yang menggemarkan wasabi ini akan mensyorkan anda untuk mencampur wasabi dalam makanan .

contohnya, korang masukkan wasabi dalam mee atau pun korang masukkan dalam mayo untuk menyedapkan lagi makanan yang kita buat itu . korang boleh tengok link ini , untuk tahu cara atau makanan apa yang boleh match dengan wasabi . Khas untuk peminat wasabi .

selamat mencuba.

Oh ya, untuk yang berminat untuk rasa KFC rice wrap itu,korang boleh dapatkannya di kedai-kedai KFC yang berdekatan ya.

sekian.

Perutku tak tahan wasabi. sedeh pedeh. !
Previous Post Next Post