Cara Buat Kad ATM Maybank !

Cara Buat Kad ATM Maybank I Maybank merupakan antara syarikat pengurus wang yang terbesar di Malaysia. Rakyat Malaysia juga gemar berusan dengan Maybank . Baru-baru ini aku pergi ke Maybank untuk buat kad Atm. Sebab utama aku buat kad baru ini adalah kad lama aku hilang. jadi aku kena buat baru lah sebab nak guna kad maybank. Alhamdulillah , urusan aku selesai dalam masa tak sampai sejam pun.. Jom aku kongsikan cara-cara buat kad Atm Maybank.

baca juga : Kad Atm Maybank kena tukar baru ke ?


CARA BUAT KAD ATM MAYBANK !

1. Pergi Bank Maybank terdekat .
2.  Pergi kaunter untuk ambil number giliran.** bgtau tujuan korang dulu ya. **bawa i/c sekali ya
3. tunggu sampai number giliran di panggil. lepas tu korang akan di layan .
4.korang akan dapat kad atm di situ juga. tak lama pun tunggu.
CARA BUAT KAD ATM MAYBANK !



lagi satu, pastikan korang ada account maybank ya sebelum pergi buat kad atm tu. kalau tak ada account macam mana nak ada kad atm kan . Macam mana pula cara nak buka account Maybank . korang berusan dengan pihak maybank di bank tersebut. insyaallah selesai .

itu je kaedahnya. mudahkan. dulu kalau nak buat kad pun lama, tapi sekarang dah mudah dah cara buat kad Atm Maybank ni kan. Kalau kad kena telan atau hilang boleh buat kad baru di kaunter Maybank terdekat ya .

sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)