REZEKI SEORANG BLOGGER


REZEKI SEORANG BLOGGER | Assalamualaikum !! sihatkah anda semua ? hari ni, aku bangun dari tidur dan tiba-tiba terfikir satu benda, dah berapa lama aku berblogging ni ? Kira-kira dah 5 tahun sudah aku berblog. terkejut aku. lama juga, kalau seorang baby yang baru lahir, sekarng dah nak masuk tadika . tapi sejauh mana blog aku membesar, aku je yg tahu . ketika mula-mula berblog ni , aku hanya syok sendiri dgn viewers blogspot yg kdang2 menipu skit ni.. hehe sehingga la aku pulang cuti di msia masa aku tahun 1 dlu .aku amik tindakan drastik utk merubah blog aku ni. dari follower 71 org ketika itu dan skrng 4++ . bukan nak sombong atau riak . cuma nak share yg jadi blogger ni bukan mudah .


PETUA BERJAYA DENGAN BLOG

nak kenal pembaca blog kita ini bagaimana dan penerimaan depa lagi. ada org cakap blogger ni simple je.. dok depan laptop dan tulis je apa yg nak tulis.tapi tak ramai yg tk tau, nak dpt idea dalam menulis entri bukan mudah bagi yg baru lagi dlm dunia ini.sbb itu lah , aku sentiasa terfikir. rezeki itu kadang2 tk datang bergolek jika kita tidak mencari dia.

aku guna keywords " mulakan ! jangan tunggu orang mula kan "pengalaman itu cikgu terbaik dlm kehidupan . betul tak ? itu yg aku dpt disamping ilmu-ilmu lain yg bnyak membantu mematngkan kita .jangan putus asa dengan blog korang tk da org follow ke apa.ingt, angka-angka itu akan bertambah bila sampai masanya. bakat dlm penulisan itu berharga bgi seorang blogger. jangan sia-sia kan..

hehe

maaf la membebel lak aku hari ni..lama tk update entri..

semoga bermanfaat !!

sekian .


p/s : nak update bloglist nov laa. :3 any idea ??
Previous Post Next Post