Telefilem Kasihnya Angah

Sebentar tadi telah ditayangkan, Telefilem Kasihnya Angah yang membuatkan ramai menangis di pagi raya pertama ini. Walaupun cacat, Angah tetap berusaha mempertahankan kakaknya.

Telefilem ini dibintangi oleh pelakon hebat seperti Siti Elizad dan Syazwan Zulkifly serta ramai lagi yang terlibat menjayakan cerita ini.

Siti Elizad dalam posting di Instagramnya berkata " Esok ke luse raya ?

Jgn lupa lepas dah salam2 raya , dah makan rendang pagi esok , temu janji kita KASIHNYA ANGAH ❤️ "

baca juga : Sinopsis Filem Jadi, Raya Tak Jadi.


Telefilem Kasihnya Angah



Sinopsis Telefilem Kasihnya Angah

Mengisahkan tentang seorang wanita yang baik bernama Shida. Dia seorang yang taat dan sanggup buat apa sahaja untuk keluarga nya kerana mahu masuk ke syurga.

Bagaimana pengakhiran shida nanti?

Tetapi dia sentiasa mempunyai adik lelaki yang mempertahankan kakaknya yang didera oleh suami. Mampukah Angah membela nasib kakaknya. Tatkala dirinya juga di selubungi derita.

Selingan

Jangan lupa tonton telefilem dendam hantu viral raya 2024 ini tau. Ada ramai pelakon hebat seperti Puteri Sarah dan ramai lagi.


Info

Tajuk Telefilem : Kasihnya Angah


Barisan pelakon terdiri daripada Siti Elizad Sharifuddin, Syazwan Zulkifly, Sahronizam Noor, Kuna Muzani, Iman Zulkarnain, Lan Zailan, Annie Mosha dan Jay Iswazir.

Ditayangkan pada Rabu 10 April 2024 jam 11.30 pagi.

Pengarah: Feroz Kader

Produksi: FJ Pictures Sdn Bhd


Telefilem Kasihnya Angah

Tonton Online

Bagi korang yang terlepas, boleh tengok semula cerita kasihnya angah ini di laman web tonton ya. Dekat sana korang boleh tengok secara official punya.

Pastikan korang tengok cerita ni sebabnya jalan cerita dia menarik dan sangat banyak pengajaran yang kita boleh ambil. Selamat menonton.



Previous Post Next Post