Telefilem Raya Dengan Cinta

Telefilem Raya Dengan Cinta sempena Aidilfitri yang ketiga pasti akan membuatkan anda tersenyum sendiri melihat dua kekasih beraya bersama.

Pelakon utamanya adalah Hawa Rizwana dan Yong Zhen Ning sebagai peneraju utama. Cerita ini akan ditayangkan pada jam 10 pagi.

Pertama kali rasanya ada telefilem yang mengetengahkan latar belakang masyarakat Cina yang menyambut Aidilfitri bersama dengan keluarga yang belum Islam.

Jangan lupa untuk baca dan tonton telefilem kasihnya angah yang viral di hari raya pertama dan memberi kesan yang sangat besar kepada para penonton.


Telefilem Raya Dengan Cinta




Info dan Pelakon

Tajuk Telefilem : Raya Dengan Cinta

Antara pelakon yang terlibat adalah Hawa Rizwana, Yong Zhen Ning, Chew Kinwah, Thean Jo Lin, Joanne Kam, 

Penulis Skrip: Panel MIG

Pengarah: Azmir Affandi

Produksi: MIG Production Sdn Bhd

Aku nak infokan korang mengenai telefilem dendam hantu viral yang ditayangkan di saluran Astro juga tau. Memang kelakar dan mencuit hati kita.

Tonton

Ramai yang tanya dekat mana nak tengok raya dengan cinta ni kan. korang boleh tonton pada 12 April 2024 di saluran Astro Ria tau.

Kalau terlepas boleh layan di Astro Go ya.

Sinopsis Telefilem Raya Dengan Cinta

Cerita ini mengisahkan tentang seorang lelaki yang baru masuk Islam yang bernama Rashid. Dia berbangsa Cinna dan pertama kali berpuasa serta berhari raya.

Dia juga nekad membawa isterinya untuk berpuasa dengan keluarganya yang berbangsa cina untuk malam 10 ramadhan terakhir dan hari raya.

Ditambah pula keluarga isterinya, Shila beraya di mekah dan hanya tinggal dia di Malaysia. 

Telefilem Raya Dengan Cinta

Sepanjang dirumah mertuanya banyak perkara berlaku sehingga Shila pasrah dengan persiapan hari rayanya. Namun Rashid dan keluarganya berusaha meraikan hari kebahagiaan itu sesempurna mungkin.

Dapatkah mereka beraya walaupun berlainan agama dan bangsa?

Jangan lepaskan peluang untuk menonton telefilem terbaik ini di saluran yang telah dimaklumkan ya. Selamat menonton.


Previous Post Next Post