Live Streaming AJL 38 : Anugerah Juara Lagu 2024

Anugerah juara lagu 2024 akan berlangsung pada hari ahad. Tonton Live Streaming AJL 38 yang disediakan untuk menyokong lagu-lagu kegemaran anda. 


Sebanyak 12 lagu akan dipertandingkan bagi merebut gelaran Juara Lagu 2024. Untuk AJL38 kali ini, pengacara kita adalah Sherry Alhadad seorang sahaja guys.


Boleh ker sherry nak handle event panjang macam ni? 


Untuk red carpet pula akan dihoskan oleh Fizi Ali dan Fiza Frizzy. Gandingan ini nampak serasi dan harap dapat bawah event awal ini dengan baik. 


jom like page fans AJL38 untuk fans yang suka dan minat anugerah juara lagu jer tau. Yang tak suka tak leh like! hehehe sebab ada info banyak psal ajl untuk korang. 


Lagu manakah yang akan dinobatkan sebagai juara nanti? makin nervous pula bila nak tengok siaran live streaming ajl38  ni kan. sama-sama kita saksikan. 

Tema Anugerah Juara lagu 38 adalah muzikaverse. Fuhh macam ada universe baru jer ni. mesti ramai yang akan memberi sokongan untuk majlis ni kan.



Live Streaming AJL 38






Live Streaming Anugerah Juara Lagu 38 (AJL38) 


Berikut kami kongsikan link live streaming AJL 38 untuk anda.

👇👇




link Anugerah Juara lagu - https://www.budakgemuk.net/2024/03/siaran-langsung-ajl38.html


kalau tak ada link, join group fb ni >> ajl38 


p/s : tekan f5/ refresh sampai live muncul ya.


Senarai Lagu Anugerah Juara Lagu 38


Kesemua dua belas lagu terbaik yang bakal beraksi di pentas AJL 38 adalah seperti Jangan Mati Rasa Itu (Aina Abdul), Sutera (Aisha Retno), Santai (Naqiu [Faizal Tahir]). Inilah Jalannya (Masdo). Astana (Ernie Zakri) dan Darah (Marsha Milan).


Selain itu, kita juga ada lagu Kalam (Shiha Zikir), Hasrat (Amir Jahari), Kucuma (Wany Hasrita & Datuk Jamal Abdillah), Bintang (Hael Husaini), Waktu (Ziana Zain & Hasif Upin) dan juga Selagi Ku Ada (Khai Bahar & Nabila Razali).


Penutup


Semoga berjaya buat semua peserta akhir. Kalah dan menang adalah adat pertandingan. Jangan komplain pula yerr.. hehehe. 


Korang yang dah tengok tu boleh share lah yer. barulah ramai yang boleh tengok kan. tak lah boring sangat tengok live streaming ajl 38 sorang-sorang kan.

Sekian.

Previous Post Next Post