Live Gempak Most Wanted Award 2023

Live Gempak Most Wanted Award 2023. Malam ini akan menyaksikan barisan influencer dan juga penggiat seni di raikan dalam satu majlis anugerah.

Ramai yang sudah tak sabar menantikan majlis anugerah ni sebab utamanya adalah ada ramai artis dari Malaysia dan juga luar negara akan buat persembahan tau.

Aina Abdul, Melly goeslow dan ramai lagi yang akan membuatkan anda puas hati menonton majlis anugerah sebesar ini. Adakah anda sudah bersedia? 

Rancangan in di hoskan oleh 4 orang pengacara muda dan trending! mereka adalah Sean Lee, Amelia Henderson, Sherry al hadad dan juga Zizan Razak.


Live Gempak Most Wanted Award 2023





Kategori

Korang tahu tak dalam anugerah ni ada 9 kategori gempak most wanted award 2023 ni. Fuhh betul memang banyak sampai tak terkira.

Daripada itu setiap kategori ada top 5 yang sudah disenarai pendek untuk malam ini. jadi kita masih belum tahu siapakah yang bakal menjadi pemenang setiap kategori tersebut.


Info malam anugerah


Tarikh : 25.2.2024
Masa: 9 pm

aina abdul di Live Gempak Most Wanted Award 2023



Live 

Ramai yang tak sabar nak tonton live gempak most wanted award 2023 kan. jadi anda boleh tonton di bawah ini. 👇👇

PASTIKAN ANDA Subscribe channel ni 👉👉

FULL VIDEO 👇👇



Ramai tengok full live dekat link 2 - FULL KONSERT Gempak Most Wanted Award 2023



p/s : tekan f5/ refresh sampai live muncul ya/

Anda Fans Gegar Vaganza? Jom Join group fb >> Gegar Vaganza Fans << untuk live streaming.

Tak sabar nak tengok aksi para artis melakukan persembahan malam ini. Siapakah pula yang bakal di nobatkan sebagai juara bagi setiap kategori yang dipertandingkan nanti? Kalau nak tahu jom tonton live menerusi youtube di atas.


Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post