Busker Juara All Together Now Malaysia 2

Busker Juara All Together Now Malaysia 2. berakhir sudah persembahan dan pertandingan ini. Ramai pesepta yang beraksi di setiap minggu dan minggu final merupakan minggu paling best.

Akhirnya juara telah ditentukan. Ia menjadi milik Khairul Nizam, Kroll ! Dia membawa pulang sebuah trofi dan wang tunai bernilai RM50,000.


Busker Juara All Together Now Malaysia 2


Kroll berkkata;

“Terima kasih semua…dah lama saya nak masuk dalam bidang ini sebab saya memang suka menyanyi.

“Dulu saya cuba dan cuba tapi hari ini saya kira dah berjaya. Insya-Allah saya akan buat yang terbaik selepas ini,” ucapnya sambil mengalirkan air mata.

Khairul Nizam membawa pulang hadiah trofi yang diterimanya dari Ketua Juri, Datuk Syafinaz Selamat. Pada pusingan pertama Kherol mendapat 100 markah hasil daripada undian 50 juri yang berpuas hati dan bangun dengan persembahannya.

Namun Kroll dinobatkan juara selepas undian kali kedua oleh 50 juri kerana markahnya pada pusingian Sing-Off iaitu 94 markah, seri sama dengan Jasper.

Musim ini boleh dikatakan berjalan dengan sangat baik. walaupun kita dah ada ketua juri yang baru tetapi kekosongan itu diisi dengan sempurna. pertukaran juri lain dalam setiap episod juga memainkan peranan penting dalam memastikan rancangan ini tidak bosan!

Good job astro.. ada ker musim ketiga nanti?

Previous Post Next Post