"TERIMA KASIH YANG MENDOAKAN SAYA" RAHADIAZLI, PENJAGA GOL Terengganu

 "TERIMA KASIH YANG MENDOAKAN SAYA" RAHADIAZLI, PENJAGA GOL Terengganu. Semalam kita menyaksikan satu insiden ngeri melibatkan penjaga gol Terengganu yang terpaksa dikejarkan ke Hospital ketika perlawanan berlangsung.

"TERIMA KASIH YANG MENDOAKAN SAYA" RAHADIAZLI, PENJAGA GOL Terengganu


Keadan Rahadiazli Sekarang.

Ia susulan pelanggaran rahadiazli dengan pemain Melaka United, Harith Naem Jaineh yang memakai number 21. Rahadiazli yang terbaring selepas itu terpaksa dibawa kehospital secepat mungkin kerana pelanggaran itu berlaku di bahagian kepalanya itu.

Pagi ini, penjaga gol tersebut telah memuat naik satu hantaran di story instagramnya dengan mengatakan yang dia tidak ada apa-apa dan terima kasih kerana mendoakannya.

RAHADIAZLI, PENJAGA GOL Terengganu


ALHAMDULILLAH, TEAM MENANG 🖤🤍 DAN TERIMA KASIH YANG MENDOAKAN SAYA ❤️.. INSYA'ALLAH SAYA BAIK BAIK JE 🤲 - RAHADIAZLI, PENJAGA GOL TFC

Boleh tonton video kejadian di sini - https://youtu.be/WvaeuazU_9Y

Dalam perlawanan semalam juga menyaksikan pasukan Terengganu membelasah Melaka United dengan jaringan 5-0. Sebelum rahadi dikeluarkan jaringan ketika itu adalah 2-0, dan selepas itu Terengganu terus menerus menjaringkan lagi 3 gol sebelum perlawanan tamat.


Previous Post Next Post