RASMI! Lee Tuck Pemain Naturalisasi Malaysia

RASMI! Lee Tuck Pemain Naturalisasi Malaysia. Setelah sekian lama peminat bola sepak negara menantikan khabar ini dan akhirnya semalam 31 Ogos 2022, Pemain bola sepak Lee Tuck mengesahkan dia kini memiliki status warganegara Malaysia.


RASMI! Lee Tuck Pemain Naturalisasi Malaysia


RASMI! Lee Tuck Pemain Naturalisasi Malaysia

Perkara tersebut di umumkan sendiri oleh Tuck dalam satu posting di instagram miliknya. Dia berkata, Pengesahan dibuat pemain berusia 34 tahun itu menerusi kenyataan di laman Instagram miliknya, hari ini.

Ini kandungan posting tersebut;

SELAMAT HARI MERDEKA 🇲🇾

Hari ini saya akhirnya boleh & secara rasmi mengatakan saya adalah Warganegara Malaysia.

Saya benar-benar bersyukur mendapat Kewarganegaraan Malaysia. Ia adalah jalan yang sukar dengan membuat pengorbanan untuk sampai ke sini tetapi ini adalah peluang yang tidak dapat saya lepaskan.

I want to send my respectful regards and gratitude to Sri Pahang Football Club owner Yang Amat Mulia Tengku Abdul Rahman Al Haj Ibni Almarhum Sultan Haji Ahmad Shah Al-Musta'in Billah, our chairman Raja Datuk Shaharuddin Shah Raja Jalil Shah, SPFC CEO Datuk Mohammed Suffian Awang, Ahli Lembaga Pengarah Sri Pahang FC dan semua Peminat Sri Pahang FC kerana menyokong saya sepanjang proses ini. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada keluarga tersayang dan rakan-rakan rapat saya.

🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾

Hogoh Pahang Hogoh.

--

Semoga dengan pengumuman ini kita akan menyaksikan satu lagi variasi pemain bola sepak Malaysia yang mempunyai peluang untuk bermain bersama dengan skuad kebangsaan. Pilihan makin bertambah untuk jurulatih Kim Pan Gon dalam membentuk skuad terbaik menjelang dua aksi pada bula september dan AFF 2022 hujung tahun ini.


Previous Post Next Post